kaurista parhaiten? Mikä on se pahin vuodenaika?
Vaaka- ja härkäystävieni kanssa rakastamme juuri tätä vuodenaikaa, kun kesän vihreys on puhjennut puihin ja kukat alkavat kukkia.
Mikä vuodenaika inspiroi
9
1003
Vastaukset
- Tumma Kauris
Kyllä mun suurin innoittaja on ehkä sittenkin syksy. Siinä vaan on sitä jotain, kun illat alkavat viiletä ja hämärtyä. Toki kesä on myös hienoa aika. Kesäisin ihmiset ovat täynnä seksikästä elinvoimaa ja luonto kukoistaa kaikessa monimuotoisuudessaan.
- herkkä kauris
talvesta. Niistä hiljaisista ja valkeista talviaamuista kun hanki on vielä koskematon ja myös niistä ihanista "talvimyräköistä" kun lunta tupruttaa taivaan täydeltä silmiin.
Kevät on ehkä aikaa jolloin olen "synkimmilläni", aina ollut niin. Olen väsynyt ja tuntuu kuin kaikilla muilla olisi asiat hyvin, paitsi tietysti minulla. Pöh, perus "synkkyys -kausi" kauriin elämässä.
Mutta talvella olenkin sitten taas tarmoa täynnä! - Kapricorn
vuodenaikoja, mutta aina ensin täytyy totutella mielessään vähän aikaa syksyyn ja kevääseen. Sellainen on tämä kauris. Syksyllä, kun kesä loppuu, tuntuu ensin, että voi, koko pitkä talvi edessäpäin, lehdet tippuu puista, tulee harmaata, pimeää ja kylmää, miten jaksaa. Mutta kun syksyy sitten puskee päälle, rakastan pimeyttä ja omassa kotipesässä elämästä nauttimisesta musiikkia kuunnellen, kynttilöitä tuikutellen, lämmintä juomaa nauttien, telkkua katsellen villapusero päällä ja lämpöiset töppöset jalassa.
Keväällä tuntuu taas siltä, että voi, miten jaksaa, kun pitää "alkaa elää aivan kuin uudelleen taas". Aurinko paljastaa kaiken sen, mitä ei ole jaksanut päivätyön vuoksi siivoamaan, siis kotona. Mutta kun kevät tuo esiin vehreyden, silmut puhkee puihin ja linnut laulaa, voiko ihanampaa olla! Sitä aivankuin herää talviunesta!
Kaikki tämä menee vaan niin nopeasti ohi, vuodet vierivät toisensa jälkeen ja päivä seuraa toistaan. Kun ajattelee elämää taaksepäin on se kuin unta vaan. "Nousee päivä, laskee päivä, kiitää hetket niin. Talvet ja kesät toistaan seuraa, naurusta menet kyyneliin, naurusta menet kyyneliin.." - kauna
Minä olen eniten kotonani syksyllä. Elokuusta lähtien aina sinne joulukuun alkuun asti... Alkusyksyssä minua kiehtoo jollain ihmeellisellä tavalla juuri se, miten kaikki ikäänkuin alkaa kuolla pois, ja käydä nukkumaan. Pimeydestä pidän myös hurjan paljon, ja sateisista öistä varsinkin. Loppusyksy/alkutalvi taas on ihanaa aikaa siksi, kun kaikkialla on niin äärettömän kaunista, maassa on kylmä huurrekerros ennen kuin siihen sataa lumi. Siitä saa jotakin voimaa. Eikä se pimeys todellakaan minua ahdista, päinvastoin... Keväällä olen yleensä hetken aikaa ihan hukassa suuren valomäärän takia, mutta on kevätkin toki kaunista aikaa :)
- The kauriinsarvi
Tunnelmoin mielelläni kynttilänvalossa takkatulen loimussa (ainakin haaveissani) hyvän musiikin parissa huovan sisälle kääriytyneenä kissa sylissä.
- on itselläni se
synkin mutta samalla kaikkein inspiroivin.
- k.a.u.r.i.s
ikuinen nuoruus:)
http://www.youtube.com/watch?v=FPqLFj8Guyc- kaurismami
ja aina pyhä ja aina krannissa häät:))
Tässä iiiihana versio, olisikohan originaali(?) summertimesta?
http://www.youtube.com/watch?v=1yKgAEkCKxY&feature=related
- Kauris vain;)
Kesästä paljon..Se on niin valoisaa ja lämmintä aikaa. Ei pelota kulkea edes kymmenen yhdentoista aikaan illasta. Syksy on toinen ihana aika ku alkaa vähä viiletä...Mutta pimenemisestä en pidä ollenkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717