Miksi ihmeessä tällainen

sisäänkäynti?

10

1875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jan Vapaavuoren

geeniperimällä varustetut suunnittelija eivät tajua yhtään mitään ok-asumisesta.

• panostettu

asuinhuoneiden lukumäärään ja naulakkotilat on vain kahdelle hengelle. Näin se myy paremmin.

• ja samassa..

..kodinhoitohuoneessa/eteisessä taitaa olla
      myös pukuhuone...

• ole pukuhuonetta

ollenkaan mutta pytty kahden suíhkun vieressä on ylellisyyttä.

• sitten vastakysymys

miksi ihmeessä ihmiset ostavat/tekevät tuollaisia taloja?

• pitää ostaa

tai rakentaa lapsille huoneet, eteisiin ei ole varaa panostaa ja ne on niitä kuuluisia hukkanelöitä jota tehtaan arkkitehdit poistaa palkkansa eteen.

• ylipäätään...
        pitää ostaa kirjoitti:

tai rakentaa lapsille huoneet, eteisiin ei ole varaa panostaa ja ne on niitä kuuluisia hukkanelöitä jota tehtaan arkkitehdit poistaa palkkansa eteen.

eteisellä tehdään? Mikä on sen tarkoitus? Jättää vaan kengät sinne? Pieni koppi jne. Miksei eteisestä sitten tehdä kunnon käytävää/hallia, jossa olisi kengille paikka ja myös naulakko.

• halli vie
        ylipäätään... kirjoitti:

eteisellä tehdään? Mikä on sen tarkoitus? Jättää vaan kengät sinne? Pieni koppi jne. Miksei eteisestä sitten tehdä kunnon käytävää/hallia, jossa olisi kengille paikka ja myös naulakko.

yhdeltä lapselta oman huoneen. Vanhuksille riittää hallit ja yksi makkari.

• porstuako
        halli vie kirjoitti:

yhdeltä lapselta oman huoneen. Vanhuksille riittää hallit ja yksi makkari.

Jokainen toki ajattelee tavallaan, ja mielipiteitä on monia. Mikä on itselle hyvä, on toiselle huono. Edellistä taloa rakennuttaessa erehdyin kuuntelemaan aivan liikaa sukulaisia ja tuttavia, joiden tarpeet ja toiveet talon suhteen olivat erilaisia. Hyviä neuvoja kaikki, eivät vaan minulle sopivia.

Itse pidän eteistilojen kokoa tärkeämpänä kuin esimerkiksi olohuoneen, mikä ei tarkoita sitä, että eteisen pitäisi olla mahdollisimman suuri, vaan että tilan pitää olla toimiva. Haluan säilyttää eteisessäni kaikki kengät, päällysvaatteet, harrastusvaatteet, hatut, hanskat, sateenvarjot, reput, laukut, sadetakit jne. Moni vaihtaa kausivaatteet välillä varastoon. Minä haluan säilyttää vaatteet eteisessä, villatakit kesällä pukupussissa ja pipot kaapin ylähyllyllä. Toki kesän tullen kesävaatteet on helpommin esilleotettavissa.
        Eteisessä monesti on yhtäaikaa useampi lähtijä tai tulija, vilske on melkoinen. Mielummin laitan neliöitä eteiseen kuin esim. olohuoneeseen, jossa yleensä kansa istuu aloillaan, tai pötkyilee sohvalla.
        Sauna ja suihkutilat ovat toinen kohta, johon en neliöitä halua hukata. Saunassa istun 10-15 minuuttia 3 kertaa viikossa, yleensä kaksin, monesti myös yksin. Sen ainoan suihkun alla peseydytään vuorotellen.

• MÄTTÄÄ..

Mikä mättää.. jos jonkun talon pohja ei juuri itsellenne käy niin ei se ole syvältä, jollakin tuo toimii ja jos haluat sellaisen khh;n kautta arkikulun laita sinne ihmeessä vaikka tuulikaappi, tyhmää yleistää jos omat halut on toisista poikkeavat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2592
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe