Mistä kivoja sisustustuotteita lapsille?

Sisustaja76

Mistä nettikaupasta löytyisi kivoja sisustustavaroita lastenhuoneisiin? Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta ja täällä tarjonta on aika suppeaa. Muutenkin sisustus nettikaupat yleensä ovat pullollaan kaikkea romanttista ja vaaleanpunaista, mutta kaipaisin vähän jotain reippaampia värejä ja hauskuutta?

8

2232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Hei! Olen kaivannut ihan samoja juttuja kuin sinäkin ja tänään kävin Tampereelle ja sain hauskan kiinnostavan flyerin uudesta sisustusliikkeestä verkossa.

www.omashop.fi.

Käyppä kurkkaan! Siellä kivoja juttuja niin lapsille kuin muillekin. Värejä ja persoonallisia, uudenlaisia tuotteita.

• Nimetön

...noihin apinakoukkuihin tuolla omashopissa. Voisi olla aika kätevät lastenhuoneessa, vaikka kerrossängyn reunassa. Onko kellään kokemuksia vastaavista koukuista? Taitaa olla jotkin metallia?

• sisustussusanna
        Nimetön kirjoitti:

...noihin apinakoukkuihin tuolla omashopissa. Voisi olla aika kätevät lastenhuoneessa, vaikka kerrossängyn reunassa. Onko kellään kokemuksia vastaavista koukuista? Taitaa olla jotkin metallia?

Joo. Metallia ovat. Tilasin kesällä. Tulivat nopeasti ja oon ollut kyllä tyytyväinen. Pari koukkua meillä roikkuu pinnasängyn reunalla ja yhden laitoin meidän pikku koululaisen tuolin selkänojalle.

• liikkeestä

löysin kivoja juttuja pojan huoneeseen. Heillä myös nettisivut: www.pikkukenguru.fi

• olisi yksi
    • nunnukkaliini

Ikeassa on ihania unisex-henkisiä, pirteitä lastenkamoja tosi edullisesti, ja postimyynti pelaa.

• Löytäjä

Käypä kurkkaamassa www.lasten1.com, olen ainakin itse löytänyt hauskan maton ja verhot sieltä.

• Nimetön

Tuolta löytyy myös niin ihania tuotteita. Itse olen ostanut Rumbon kautta tapetit pojan huoneeseen. Erittäin hyvä palvelu ja ne ilmaiset kotikäynnit vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1571
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1529
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      99
      1465
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1397
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1239
    7. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      20
      1177
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      275
      1158
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1041
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1015
    Aihe