minulla on suloinen mutta oma päinen koira jonka kanssa saan harmaitahiuksia minkä laisia kokemuksia muilla on cockerspannieleista? kerro omia kokemuksia ja keinoja koiran koulttamisesta
omapäinen kokkeli
2
445
Vastaukset
- sipsus
Aina jos koira tekee jotain väärin se on omistajan vika. Eli katse peiliin. Cockeri on älykäs koira jota on helppo kouluttaa. Se on kuitenkin niin älykäs, että se hoksaa helposti myös omistajan heikot kohdat. Eli jos et ole määrätietoinen koulutuksessa, se löytää aina porsaan reiän. Itselläni on cockeri ja olen jonkin aikaa aktiivisesti harrastanut rodun kanssa ja nähnyt kaikenlaista. Esim. olen seurannut vierestä, kun cockeri on lellitty pilalle ja se tietää, että kun mamia katsoo hellyyttävästi ei se suutu. Se siis määrää talossa tahdin. Omistaja tajuaa usein liian myöhään virheensä jos edes tajuaa... Usein syytetään vain koiraa.
Tosin onneksi cockerit on viisaita ja virheet kasvatuksessa pystytään korjaamaan helposti.
Minkälaisia ongelmia teillä on ollut? - emppalellu
minulla 2v kokkeri ja aivan ihana,tottelee kuin unelma ja irti aina pihalla.muista että kokkerille tosi tärkeää olla mieliksi isännälle tai emännälle,mutta kiitosta sitten tulla tosi paljon ja kehuja.........kokkerihan on peloton koira,munkin ottaa isolta sakemannilta luulot pois ja se ainoa ongelma ehkä onkin,kun ei pelkää mitään.........mutta kun koulutat muista aina kehua,niin saat tosi tottelevaisen koira.............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309