Tuli mieleen, että voisiko kokeilla jakaa kaupan taimia kahteen osaan heti ennen istutusta. Lähteekö kasvuun vai tarviiko olla tietty määrä juuristoa yhdessä paakussa? Kamalan kalliiksi nimittäin tulee jos tarvitsee ison satsin perennataimia, jos jakamalla taimen saisi nopeammin mullosta peittoon..
Taimien osto kaupasta
4
593
Vastaukset
- et,et
et saa tehdä niin
- taimen ensin kasvaa
Ei kannata kaupan pieniä taimia jakaa. Anna kasvaa maassa vaikka vuoden pari ja sen jälkeen jaa.
Jos et raski ostaa paljon taimia, kokeile kasvattaa siemenestä. - Missukka
Englantilaisessa puutarhaohjelmassa ykkösellä ainakin noin tehtiin. Oli kylläkin jokin perannapensas muistaakseni. Astiataimi jaettiin neljään osaan ja kahdeksaan osaan ja seurattiin taimien kasvua kuukauden ja kahden kuukauden päästä. Kuukauden päästä toiset oli selvästi korkeampia kuin toiset, mutta jo kahden kuukauden päästä molemmat oli yhtäsuuria. Lajista riippuen siis kannattaa kokeilla.
- jakaa
Jos on iso ja komea, minä olen jakanut ja hyvin ovat kasvaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299