tässä nyt ehkä typerä kysymys, mutta onko tietoa miksi open office writerissa 2.3-versiossa ei ole fonttia "vivaldi" kun se esim 2.0-versiossa löytyy? Onko vielä uudemmassa versiossa mahdollisesti jotain kaunokirjoitusfontteja...? Saako jostain ladattua sitä 2.0-versiota vielä? Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan...
fontti puuttuu...?
11
3893
Vastaukset
- ...
2.4:ssa on vivaldi.
- hölmökö..
latasin sen 2.4-version äsken ja ei ollut siinäkään... miksiköhän se on poistettu? Mulla on toisella koneella 2.0 mutta en saa siihen koneeseen kytkettyä tulostinta ja pitäis kutsuja tulostella. Koitin lähettää liitteenä s-postilla, mutta kone vaihtaa vivaldin johonkin muuhun fonttiin kun on eri versio writerista. Saakohan mistään sitä vanhempaa versiota tai muuta ilmaista samantyylistä kirjoitusohjelmaa, josta löytyis kaunoa?
- Juutas K
hölmökö.. kirjoitti:
latasin sen 2.4-version äsken ja ei ollut siinäkään... miksiköhän se on poistettu? Mulla on toisella koneella 2.0 mutta en saa siihen koneeseen kytkettyä tulostinta ja pitäis kutsuja tulostella. Koitin lähettää liitteenä s-postilla, mutta kone vaihtaa vivaldin johonkin muuhun fonttiin kun on eri versio writerista. Saakohan mistään sitä vanhempaa versiota tai muuta ilmaista samantyylistä kirjoitusohjelmaa, josta löytyis kaunoa?
Minulla löytyy vivaldi OO 2.4.0
- krisaro
Ymmärtääkseni OO käyttää Windowsin fontteja.
Kansio Ohjauspaneeli -> Fontit. Itselläni on siellä kansio Vivaldi kursivoitu.
Jos ne ovat sinulta jostain syystä kadonneet, voit kopioida ne miltä vaan Win-koneelta.
Koita ensin yksinkertaisinta konstia. Huomasin vahingossa, että toinen kone kone löysi ensimmäisen kerran Vivaldin vasta, kun laitoin kursiivi-määreen päälle. Sen jälkeen se on pysynyt valikossa ja toimii ihan OK. Kokeilepa etsiä uusia fontteja ohjatulla toiminnolla: Tiedosto -> Ohjatut toiminnot -> Asenna fontteja webistä. Jos vaikka löytyisi sopivia.
- hölmö...
kiitos vain kaikille yrittäneille, mutta ei tää pahvi osaa/onnistu löytämään/lataamaan oikeita fontteja vaikka mitä tekisi... sen siitä saa kun lukion jälkeen lopetti koulunkäynnin :(
- Viivakoodit
hölmö... kirjoitti:
kiitos vain kaikille yrittäneille, mutta ei tää pahvi osaa/onnistu löytämään/lataamaan oikeita fontteja vaikka mitä tekisi... sen siitä saa kun lukion jälkeen lopetti koulunkäynnin :(
Linkki fontteihin wepisä http://www.dafont.com/
- hölmö...
Viivakoodit kirjoitti:
Linkki fontteihin wepisä http://www.dafont.com/
kiitos, sain sivulta ladattua koneelleni fontin, mutta tyhmä kun olen, en saa sitä mitenkään siirrettyä open officeen vaikka mitä tekisin. Ei ymmärrä, miten noi ladatut hommat saa otettua käyttöön... Koitin ohjauspaneelistakin lisätä fontteja,muttei onnistu kun se ohjelma ei löydä mun ladattua fonttia, vaikka se on tallennettuna. Hermo menee kun tuntitolkulla koitan saada tolkkua tähän hommaan, ois pitänyt vaan ruveta opiskelemaan atk:ta kun nää alkeetkin on aika hukassa...
- Viivakodit
hölmö... kirjoitti:
kiitos, sain sivulta ladattua koneelleni fontin, mutta tyhmä kun olen, en saa sitä mitenkään siirrettyä open officeen vaikka mitä tekisin. Ei ymmärrä, miten noi ladatut hommat saa otettua käyttöön... Koitin ohjauspaneelistakin lisätä fontteja,muttei onnistu kun se ohjelma ei löydä mun ladattua fonttia, vaikka se on tallennettuna. Hermo menee kun tuntitolkulla koitan saada tolkkua tähän hommaan, ois pitänyt vaan ruveta opiskelemaan atk:ta kun nää alkeetkin on aika hukassa...
Avaa C levy resurssin hallinnalla etsi Windowskansio ja sieltä Fonts kansio auki ja pudotakanssio alapalkkiin senjälkeen Avaat sen kansion jonne latasit/tallensit/ uuden fontin (jos on pakattukansio täyy se ensin purkaa) Vedä hiirellä kansio alapalkisa olevan fonts kansion päälle kun kansio aukeaa pudota uusi fontti hiirestä .......Fontskansioon...
- hölmö..
Viivakodit kirjoitti:
Avaa C levy resurssin hallinnalla etsi Windowskansio ja sieltä Fonts kansio auki ja pudotakanssio alapalkkiin senjälkeen Avaat sen kansion jonne latasit/tallensit/ uuden fontin (jos on pakattukansio täyy se ensin purkaa) Vedä hiirellä kansio alapalkisa olevan fonts kansion päälle kun kansio aukeaa pudota uusi fontti hiirestä .......Fontskansioon...
onnistuin jo eilen lataamaan pari fonttia kauan kestäneen sähläyksen jälkeen..ei kyllä ole mitään hajua miten se onnistui, mutta onnistui kuitenkin... Onkohan noissa fonttilistoissa mitä on koneella valmiina, joku enimmäismäärä kun vain neljä uutta fonttia ilmestyi open officeen vaikka latasin listalle enemmän? eli löytyvät ohjauspaneelin fonttilistasta, muttei open officesta..?
http://www.searchfreefonts.com/font/vivaldi.htm
tuolta paina download, ja liitä se sitte "Fontit" kansioon (löytyy ohjauspaneelista)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047