kysymys miehille koskien

naisen itsetyydytystä

Tilanne on tällainen: olen nainen joka on pikkuhiljaa tutustunut netin välityksellä erääseen mieheen. Emme ole vielä tavanneet, mutta molemmat tietävät miltä toinen näyttää, koska näemme lähes päivittäin kameran avulla ja puhumme erään ohjelman välityksellä.
Kerran kysyin häneltä itsetyydytyksestä ja mainitsin harrastaneeni sitä tässä eräänä päivänä.
Hänen mietteensä yllätti minut. Hän toivoi että en tekisi sitä itselleni, koska hän haluaisi tehdä sitä minulle, koskettaa minua, olla minun kanssani.

Tietenkin haluan sitä samaa, mutta se ei ole mahdollista vielä suuren välimatkan takia.

Miten minun tulisi suhtautua tuohon mitä hän toivoo? Mietin onko se jokin vitsi. Hän ei kyllä nauranut, vaikutti olevan erittäin tosissaan. Kuin hän olisi mustasukkainen omalle kädelleni!!

Hänellä ei ole mitään syytä olla kateellinen sille jos yksin ollessani teen itselleni hyvää. Eihän se ole häneltä pois!

Onko hän jotenkin "vanhanaikainen" mies? En ole kiinnostunut muista miehistä samalla lailla kuin hänestä ja odotan vain päivää kunnes tapaamme.

Jos tapaamisemme ei menisikään kuten toivon, ei se minua tappaisi. Mutta se, että jättäisin hänet tapaamatta, sitä katuisin aivan varmasti!!

14

9072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillä...

henkilö vaikuttaa omistushaluiselta. Toisin sanoen hän haluaa määrätä, mitä teet ja mitä et.

Kyse ei siis ole mistään mustasukkaisuudesta. Eikä "vanhanaikaisuudesta".

Sanoisin, että jos jatkat, tulet katumaan sitä katkerasti. Hän ei suinkaan halua sinua SINUNA, vaan kuka tahansa, joka alistuu hänen tahtoonsa, on kyllin hyvä.

• Saman kokenut

Lopeta ennenkuin on myöhästä. Suhteen edetessä tulee lisää:

- kaikkia menoja tarkkaillaan
      - vain kaupassa ja töissä käynti sallittua
      - kavereiden kanssa illanvietot kiellettyä
      - yön yli reissut mahdottomia, oli ne sitten vapaa-aikaan tai työhön liittyviä
      - tekstareita tarkkaillaan. aina kun piippaa
      joudut kertomaan muka ja mitä asiaa

- jne jne yms.

Minä ostan naiselleni seksilelutkin. Ei ole keneltäkään pois.

• Mieshenkilöp

sairaalta tapaukselta! En suosittele kyllä lähemmin tutustumista tähän henkilöön. Jos masturbointisi on hänelle noin paha juttu, niin en halua edes kuvitella mihin olet joutumassa, jos hänen kanssaan suhteeseen päädyt. Jokaisella on oikeus tehdä itselleen hyvää jos haluaa, oli sitten sinkku tai parisuhteessa. Omistushaluiselta vaikuttaa, varo tällaisia ihmisiä! Normaali mies olisi suhtautunut asiaan näin: "mmm, ihanaa, kerro miten teit sen, mitä ajattelit, missä teit sen, kerro kaikki".

• Jonkinajan kuluttua luulisin, pyytääkin tekemään sitä siinä kamerasi edessä? Mitäsiihen vastaisit? Hän ottaa sen filmille ja laittaa nettiin.Miten sitten suu pannaan?

• nokipoika88

kyllä sinun seksuaalisuutesi on sinun oma asiasi :)

entä jos hän haluaisi puhua tuhmia, haluaisi nähdä paljasta pintaa jne.. mutta olet juuri itsetyydyttänyt, niin sinua ei haluta. silloinhan se on vähän niin kuin häneltä pois.. silloin syytä on harmitella :)

mutta muuten en kyllä näe mitään syytä "säästellä" itseään! ja kuten sanottu, seksuaalisuutesi on oma asiasi!

• CharlieB

Kyllä minä luulisin, että hän tosiaan pitää itsetyydytystä tuhlauksena ja siksi haluaisi sinun säästelevän...mutta muistuta häntä, että itsetyydytys on "iloinen" asia, jossa oppii...

• KLJFgd

Onko mies muslimi?.
      Jos on niin nyt on harkinnan paikka alkaakko seurustelua ollenkaan.
      Jokaisella on täysi oikeus omaan ruumiiseensa, jos joku asettaa sen kyseenalaiseksi niin varo häntä.

• alkuperäinen kirjoittaja

Kiitokset kaikille vastanneille!
        Ehkä pelkäsinkin että saan juuri noita vastauksia, jätä se tyyppi ajoissa ym. Mutta ainakin olitte rehellisiä ja juuri sitä minä todella tarvitsinkin!
        Joten aion antaa itselleni nautintoa siitä huolimatta mitä hän on asiasta mieltä.Eipä tarvitse pelätä ainakaan sukupuolitauteja!
        Hyvää kesää kaikille!!

• hihhuli.

Ei masturbointi ole mikään uusi keksintö. Hänen on pakko olla jonkunluokan hihhuli, eli pimeä.

Tapaa hänet silti jossain yleisellä paikalla ja tuo keskustelunne esiin. On se nyt outoa kokea toisen masturbointi jotenkin epänormaalina ja vieläpä kieltää se.

• Nimetön

tällä perusteella voisin kieltää kaikilta naisilta itsetyydytyksen koska ovat ehkä tulevia kumppaneita
      terv. onnekas

• AitoMies71

Mene toki tapaamaan miestä,mutta ensin vain julkiselle paikalle,esm.kahvilaan.
      Toivottavasti et pety sillä minusta tuntuu,että tämä mies on aika outo eikä ole kovin kokenut naisten suhteen.

• Normaali mies

Ei kannata jatkaa, koska todennäköisesti joudut täydelliseen mustasukkaisuuden helvettiin.
        Voin vaan vakuuttaa, että mielummin kannattaa kärsiä pikku sydänsuru, kun olla alistettuna.

• se mies

Hankala tyyppi se mies, alkaa määräilemään ennen ekoja treffejä. En kyllä itse sellaseen suostuis.

• mies 34v

se haluaa että olisit mahdollisimman kauan itsetyydytystä jotta teidän tapaamisenne olisi parempaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8192
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5171
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5168
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3813
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe