Pientä paljastusta kaikille Orestes & Valentina faneille ;)
Torstaina 29.5.2008 ja Perjantaina 30.5.2008 tulee jaksot #44 ja #45 jossa Orestes ja Valentina suutelevat ensimmäisiä kertoja
** SPOILAA* Orestes & Valentina ensisuudelma
5
406
Vastaukset
- ..^^..
Mitäs spoilaamista tässä enää on kun sarja tulee uusintana.
- telenovelafani
Laitoin tuon juonipaljastuksen siksi tuolla tavalla, koska on henkilöitä, jotka eivät ole nähneet sarjaa alusta eivätkä näin ollen halua tietää kaikkea miten ja missä vaiheessa asioita tapahtuu -.- :D
- vinkistä
Minulle tämä tieto on ainakin tärkeä, sillä aloitin viime vuonna seuraamaan sarjaa kauden keskivaiheilta ja alku jäi näkemättä, joten kiitokset vinkistä!
- .....
Enpä mää ainakaan huomannu että olisivat missään vaiheessa suudellet...tosin onhan se saattanut mennä mulla ohiki
- telenovelafani
Eivät ne vielä olekaan suudelleet :D Vaan se suuteleminen tapahtuu ensi viikon torstaina ja perjantaina :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214