Subway on perseestä

alatie

Terveellistä leipää, mutta juomaksi et saa kuin käytännössä limpparin. Vai maksaako joku pena muka oikeasti pullovedestä saman hinnan kuin limpparista. Tähän kun vielä noista pullovesistä tulee ihan turhaan kauheat hiilaridipäästöt.

Vois tuollainen terveyslinjoilla oleva ketju myös vähän panostaa siihen vesijohtoveden tarjoamiseen.

Jos ketju pitää imagona terveellistä pikaruokaa, niin kai voisi samalla pitää yllä myös ympäristöystävällisyyttä?

8

2413

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piknikki1

Kuulun varmasti suureen vähemmistöön, mutta ite en oo koskaan suuremmin ees tykänny subien mausta..jotenkin sellasia mitään sanomattomia ja ei vaa mun mielest mitenkää nii ihmeellisiä verrattuna siihen miten kaikki niistä pitää. Jos haluan täytetyn patongin ni teen ite tai sitten Picnicin paahtopaistipatonki on kyllä tosi hyvä!:)

• pari kertaa kokeilin

Ihme juttu, niitä näkee ulkomaillakin.

• näin ne asiat

tulevat kaikille selviksi kertaheitolla, kun lisätään kirosana; mukava lukea tällaisia kommentteja.

Seuraavaksi ota oma pullo kraanavettä mukaan, niin ei tarvitse tulla tänne kiroilemaan. On sinulla ongelmat!

• uzbekistan

Oon samaa mieltä ja mielestäni ne patongitkin on aika paskan makuisia.

• tpi

Sen että pullovesi aihaeuttaisi enemmän hiilidioksidirasitusta kuin pullolimsa?

• minusta taas

subin leivät on oikeen hyviä.. anteeks..?

• satre

Kyllä minä olen saanut Subwaysta ihan tavallista vettä joka kerta :) kannussa on ollut tarjolla!

• kuitenkin

nuo täytetyt patongit ovat Subin päätuote, on vähän naurettavaa, että tuomitset paikan vain niiden juomavalikoiman ja -hinnaston perusteella.

Oltiin sitten patongeistakin mitä mieltä tahansa, niin eiköhän paikkaa olisi sentään syytä ensisijaisesti arvioida niiden perusteella kuin jonkin veden?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      74
      965
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe