Juup, unudni EHKÄ paritteli tuossa vähän aikaa sitten, ja toivossani olisi perhe
ZLUULS!helppiä!
4
341
Vastaukset
- omistaja.
Onko sinulla poikasista kokeneet vanhemmat mukana vai teetätkö poikasia itse? Jos itse, niin oletkohan vielä opiskellut asioita tarpeeksi? Meillä on lemmikkeinä myös undulaatteja, ollut jo vuosia, emmekä vieläkään tietäisi tarpeeksi poikasten teettoa ajatellen.
- mie taas^^
Niin, minulla on ollut jo vuoden, ja vuoen olen niistä opiskellut (poikasista) ja ovat oikein kilttejä. Linnuista tideän luultavasti kaiken mahollisen, kirjaston kirjat koluttu läpi. Olen itseni mielestä (henkisesti/fyysisesti) valmis undulaattien poikasiin. Unduni ovat noin 2v. ja oikein mukavia:DDOttakaa kantaa!
- ja taas kerran...MINÄ!
Niiin, ja sitten yksi juttu, poikasille olisi tulevat omistajat jo tiedossa, olisi mahdollisuus heillä ottaa, mutta pärjäävät ilmankin, jos sitten seuraavana kesänä^^
- h m m m m
mie taas^^ kirjoitti:
Niin, minulla on ollut jo vuoden, ja vuoen olen niistä opiskellut (poikasista) ja ovat oikein kilttejä. Linnuista tideän luultavasti kaiken mahollisen, kirjaston kirjat koluttu läpi. Olen itseni mielestä (henkisesti/fyysisesti) valmis undulaattien poikasiin. Unduni ovat noin 2v. ja oikein mukavia:DDOttakaa kantaa!
vuosi tuntuu tosi lyhyeltä ajalta ! ! ! Olisiko kauheeta vielä odottaa ja opiskella lisää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096