järjestetään joskus tässä syssymmällä ennen juhannusta!
Sami Kapanen KalPaan!
6
773
Vastaukset
- .,.,.,
on vielä ensikausi sopimusta jäljellä Philadelphiassa.
- vwuuuuhuuui
Samihan itse sanoi että ei tule jos ei voita stanley cuppia. Pelaa sopimuksensa loppuun eli jatkaa ensi kauden vielä änärissä.
- bahrain
Näin on ei Kapasta Kalpaan.Ei missään nimessä, mut Kalpalla silti kohtuu kova joukkue ensi kaudeks. Viime kautta kovempi selvästi. Kovan luokan menetys Kalpalle on kyl Jiri Bicek, mut ei sota yhtä miestä kaipaa!
- se kyllä
bahrain kirjoitti:
Näin on ei Kapasta Kalpaan.Ei missään nimessä, mut Kalpalla silti kohtuu kova joukkue ensi kaudeks. Viime kautta kovempi selvästi. Kovan luokan menetys Kalpalle on kyl Jiri Bicek, mut ei sota yhtä miestä kaipaa!
kaipaa, kuten tässä tilanteessa.Harmi sinänsä.
- kalapa
2.6.-08 savon sanomissa vahvistus Samilta itseltään! Pelaa seuraavan kauden KalPassa. Lukekaa itte Mullikan sivuilta!
- Laura1
Kalpa on tosissaan nousunsa kanssa.Jos joku vielä veikkaa tätä sakkia peränpitäjäksi, joka taistelee liigapaikastaan ei tiedä mistää mitään. Killerin meno sinne oli mulle jo varmistus sille,että Kalpa on melkoisen korkealla keväällä.
Onnea!Just Kalpaa olen aina halunnut nähdä paremmilla sijoilla ja nyt se tulee tapahtumaan:)Loppuupahan tuo alituinen heittopussiksi nimittely!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015