Täällä on 3n tyyppistä postaajaa, suuruusjärjestyksessä:
1. Idioottihomot jotka spämmii referral linkkejä ja luulee saavansa ilmasia tuloja
2. Marisijat jotka luulee että AK'lla JJ'lle häviäminen on 'bad beat' tai 'ohiveto' ja sitten kuseskelee pois $20 bankrollin paskalla pelillä & valittaa täällä
3. Joku 1 tai 2 järkevää viestittäjää esim Nord tai Gambler, ja suurin osa on nii vitun apinoita ettei tajuu niiden viestejä (saatika selityksia todennäk. teorioista ym. joita niiden simpanssiaivot ei käsitä) ja se keskustelu loppuu parii viestii
Menkää jolleki oikeelle foorumille
S24n pokeripalsta paskaa
3
229
Vastaukset
- jukkis411
heh..apinasta puheen ollen..1 tai 2 ja sanot jo pari nimee ja neki esimerkiksi.;:D
"3. Joku 1 tai 2 järkevää viestittäjää esim Nord tai Gambler, ja suurin osa on nii vitun apinoita ettei tajuu niiden viestejä (saatika selityksia todennäk. teorioista ym. joita niiden simpanssiaivot ei käsitä) ja se keskustelu loppuu parii viestii
Menkää jolleki oikeelle foorumille" - 4. Pokeripeelot
jotka kuvittelevat tietävänsä jotakin pokerista ja haukkuvat muut apinoiksi kun oma tyhmyys paljastuu :D
Mihin ryhmään sinä kuulut?- REIJO
joku ääliö joka kehuskelee tienaavansa 8000e kuussa eikä ikinä saa badbeatteja ja aina voittaa joka käden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481