Milloin noi pollarit aikoo mennä sinne ihmeen baariin kattoo, että onko Aquiles siellä, kun kerran sieltä tuli joku ilmoitus. Kaikki tuntu taas vaan unohtavan Aquiles-paran, yks vaan makaa jossain baarissa tajuttomana. :( Plääh. Joutuukohan Aquiles sairaalaan, kun ne hemmot hakkas sen...? :o
Millon...?
Chiquitita
2
203
Vastaukset
- Chiquitita
Apua! Huomenna ne menee tunnistamaan, että onko se kuollut Aquiles! Kauheeta! Vaikka tietty mä tiiän, onko se Aquiles, mut yritän nyt esittää etten tiiä mitään... ;) Mut voi niitä kaikkia, Pandoo ja Orestesta ja muita, kun oma pikkuveli voi olla kuollut! ;( Oi voi.
- Aquiles....
Ärsyttää vieläkin Toi Olimpia ja Juan Angel. Ei kai nyt poikaa potkia ulos talosta jos on vaikka homo. Järkevää tosiaan. Onneks Juan Angel kuitenkin tajuu asian myöhemmin! :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471