tilanne on tämä

hetken kuluttua 16v

Mitä teen?
Olen ihastunut ja haikaillut viimeiset 4v yhden tytön perään. En ikinä ole uskaltanut puhua hänelle tunteistani. Hän kyllä puhuu minulle normi asioista ja aloittaa keskusteluita kun hänen kaverinsa eivät ole paikalla. Normaalisti olen puhelias, mutta kun hän tulee paikalle, muutun ihmeen jäykäksi ja saan itsestäni ulos ainoastaan "joo" "ni" tai nyökkäyksiä, en todellista asiaa.

Kysymys kuuluu: miten aloitan keskustelun siinä mielessä että aion kertoa tunteistani/pyytää treffeille?

Niin ja miten lausun sen? Onko kellään ehdotuksia miten sanon koko asian?

Ja miljoonaan kertaan kysytty asia: Voiko hän olla kiinnostunmut minusta.Hän aloittaa paljon enemmän keskusteluita minun kanssani kuin kenenkään muun pojan kenen kanssa liikun.

7

1307

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja lisäksi

Tapaan tätä tyttöä ,jonka edessä en mitään saa sanottua, noin 1-3 kertaa viikossa.

• ei tollaseen asiaan voi muuta neuvoa kuin että anna asian mennä omalla painollaan. Jos hän on kiinnostunut, hän osoittaa sen tavalla tai toisella mutta hän varmasti tarvii vastakaikua sinulta. Ja hyvä vinkki mun mielestä on että pyydät häntä vaikka kahville jos et suoraan uskalla pyytää leffaan tjsp. Melko neutraalia mutta toimii. Oot kuitenkin niin nuori vielä et sulla on elämä edessä ja monia neitoja näkemättä. Älä pelkää torjutuksi tulemista.

• Nimetön

Sitä tyttöä joskus vaikka ulos... siis ihan muuten vaan johonkin vaan hengailemaan sun kanssa. Pyydä sitä vaikk kävelylle jos on hyvä sää. Alota kevyesti. Ei liian räikeitä rakkauden tunnustuksia heti alkuun.

Pikkuhiljaa hyvä tulee.

• pyydä treffeille...

"Mitä teen?
      Olen ihastunut ja haikaillut viimeiset 4v yhden tytön perään. En ikinä ole uskaltanut puhua hänelle tunteistani. Hän kyllä puhuu minulle normi asioista ja aloittaa keskusteluita kun hänen kaverinsa eivät ole paikalla. Normaalisti olen puhelias, mutta kun hän tulee paikalle, muutun ihmeen jäykäksi ja saan itsestäni ulos ainoastaan "joo" "ni" tai nyökkäyksiä, en todellista asiaa."

Mistä tämä johtuu että et saa mitään muuta ulos?? mitä tapahtuisi jos kertoisit hänelle tunteistasi. mikä olisi pahin asia mitä voisi tapahtua ja mitä sitten tapahtuisi?

se on yksinkertaista. kerrot hänelle vain että olet ihastunut tähän. mutta jos kerrot että olet jo 4 vuotta haikaillut tämän perään se saattaa vaikuttaa vähän oudolta. miksi?

miksi olisit odottanut 4 vuotta kertomatta hänelle ihastuksestasi. mitä se kertoo sinusta. se olisi vähän outoa. se on outoa että et ole toiminut tunteidesi mukaan niinkin pitkään aikaan kuin neljään vuoteen. minkä takia? laitat asialle aivan aivan liian paljon merkitystä.

"Kysymys kuuluu: miten aloitan keskustelun siinä mielessä että aion kertoa tunteistani/pyytää treffeille?"

simppeliä. aloitat keskustelun kertomalla tunteistasi ja pyytämällä hänet treffeille. "olen ihastunut suhun. lähtisitkö mun kanssa treffeille?" tai vain "lähetkö mun kanssa treffeille?". älä tee tästä liian suurta numeroa.

ainoa keino on toiminta ja asian ilmaiseminen. naiset/tytöt pitävät siitä että mies ottaa ohjat käsiin.

sinulla ei ole mitään syytä jättää ilmaisematta ihastusi häntä kohtaan.

"Niin ja miten lausun sen? Onko kellään ehdotuksia miten sanon koko asian?"

sanot sen sillä tavalla kuin se sinun suustasi vain tulee ulos. teet tästä lausumisestasi AIVAN LIIAN ison asian. mitäs sitten kun olet lausunut tämän? mitäs sitten tapahtuu? rupeatko miettimään ja lähettelemään viestejä tänne miten lausut seuraavan lauseen?? its no big deal. sanot mitä sanot, mitä tulee päähän.

mitä pidempään haudot asiaa. sitä vaikeammaksi se tulee.

sillä ei ole mitään väliä miten lausut sen kunhan kun sinulla on vain hyvä olo lausuessasi sitä.

"Ja miljoonaan kertaan kysytty asia: Voiko hän olla kiinnostunmut minusta.Hän aloittaa paljon enemmän keskusteluita minun kanssani kuin kenenkään muun pojan kenen kanssa liikun."

Kyllä, todennäköisesti hän on kiinnostunut.

AINUT VASTAUS on se että TOIMI.

PYYDÄ HÄNTÄ TREFFEILLE.

MUUTA KEINOA EI OLE.

• täytyy tehdä

Täytyy kai sitten yrittää saada sanottua se. VALTAVAN VAIKEAA. Yritän pystyä siihen, kiitos vinkeistä!

• ongelmalline 15v

...mulla on aika sama homma, paitsi että tytöt eivät puhu minulle ollenkaan. Aina kun alan puhua jostakin (normaalista esim. säästä), he vaan sanovat: ''Anteeksi, mutta on kiire'', tai jos oon koulussa esim. kotsan luokassa alottamassa työn keskellä keskustelua tulee: ''Ei nyt puhuta, vaan tehään tätä''. En ainakaan omasta mielestäni häiritse heidän opiskeluaan (ainakaan liikaa), koska he pölisevät ihan täyttä päätä jo toistensa kanssa. Kaveriporukkaanikaan ei kuulu yhtään tyttöä.

• ongelmaline 15v

...että ole onnellinen että tytöt edes puhuvat sinulle vapaasti, eivätkä aina karkaa sinun saapuessasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2214
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      24
      1740
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1425
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      108
      1247
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1219
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      944
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      864
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe