kenen entisessä asunnossa kaukovaara-puolakat asuu? :o kun asunto näyttää samalta missä juulia ennen ja noora nykyään asuu, mutta kun eihän noora oo mihkään muuttanut ..? :o ja jos toi on sallan ja jarkon naapurissa niin kuka siinä on asunu
kaukovaara-puolakat - asunto
8
1170
Vastaukset
- itsekkin mietin..
silloin kun se pariskunta, veera ja panu, kävivät katsomassa sitä asuntoa ennen muuttoa ossin kanssa.niin jos oikeen muistan ja luin,siinä postiluukussa luki k :lla alkava sukunimi ja taisi olla kinnunen.eipä oo ainaskaan kerrottu salkkareissa mitään semmosesta perheestä. on kyllä kummallista,että mistä se veeran ja panun asunto ilmesty ohjelmaan..
- TYPERYKSET T
AARON PIILOPIRTTI
- lkjöl
Kämppä oli pankin omistuksessa ja siellä asui aiemmin joku, joka ei kuulu Salkkareissa seurattaviin ihmisiin.
- Marjukka 2
se on salinien vanha asunto siel on asunu Maarit, Jukka, Aleksi, Saku, Silja, Hanna ja Sofia. se on vaan rempattu keittiö oli pöydän kohassa ja kirja hyllyn kohassa oli olo huone ja jossain jukan työ tila, seinät oli valkosia.
- ei,,,,,
Salinien asunnon osti Paulan sakki.
- väärässä oot
ei,,,,, kirjoitti:
Salinien asunnon osti Paulan sakki.
Sieviset osti talon niemisiltä eli jaanalta aamula ja teemulta. se on se sama asunto missä ismon perhe ennen asu.
puolakka kaukovaara family asuu mun mielestä salinien vanhassa talossa. keittiö vaa vaihtanu paikkaa. väärässä oot kirjoitti:
Sieviset osti talon niemisiltä eli jaanalta aamula ja teemulta. se on se sama asunto missä ismon perhe ennen asu.
puolakka kaukovaara family asuu mun mielestä salinien vanhassa talossa. keittiö vaa vaihtanu paikkaa.olet. Kämppä on tosiaan alunperin ollut Salinien.
- Noora asuu
tanzu84 kirjoitti:
olet. Kämppä on tosiaan alunperin ollut Salinien.
Salinien asunto oli niiden jälkeen ismolla ja ismo myi sen juulialle ja nyt noora asuu siinä. toi asunto on kyllä samanlaisesti remontoitu miten ismo sen sillon teki, mut ei noora oo kyl muuttanutkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465727Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5852160Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61926- 60897
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768