Aikasemmin, elämäni oli yhtä ryyppäämistä ja kiukuttelua joka ihmiselle. Olin tosi masentunut... Tämä alkoi vuodesta 2004, aina helmikuuhun 08- asti. Ei siitä sen enempää.. Mutta.. Nyt tuli kesä..
Jotenkin, nyt... En ole koskaan ollut näin tyytyväinen elämääni, itseeni. Seurustelen ihanan naisen kanssa, hänellä on lapsi, joka on loistotenava. Vaikka jo olisin tähän todella tyytyväinen ja se tekisi minut onnelliseksi, niin ei tässä vielä kaikki....
Haaveeni on pitkään ollut mennä opiskelemaan Kuopion pelastusopistoon palomieheksi. Haavetta pääsin tänään lähemmäksi, kun sain tietää että pääsin (yhden kaupungin) pelastuslaitokselle töihin, ainakin kesäksi, jos hyvin menee, niin pitemmäksi aikaa, ja sehän menee hyvin, perskeles.. :) Ja ei tässäkään IHAN kaikki. Kesä tuli, pyörä kuntoon ja ON THE ROAD! Sekin virkistää jo sinänsä.. Sitten, syksyllä alkaa mahdollisesti vielä vartijaopinnot, jos pääsen.. :) Kaikenkaikkiaan en ole koskaan voinut näin hyvin. Kiitos kaikille ystäville, jotka auttoi mua nousemaan ylös ja olivat tukena vaikeina aikoina. Korvaamatonta. :) En voi juuri nyt toivoa elämältä YHTÄÄN enempää.
Haluan vain sanoa: Aina on parempia aikoja, sen huomasin itse. Ja hyvää kesää kaikille, tasapuolisesti. T. M20
Onnellisuus tulee....
.. eikä mikään enää minua l...
0
266
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219