Onko täällä ketään ketkä kattoo nyt niinkun Tuhkimotarinaa ihan ihka ensi kertaa? vai meitä vain ketkä katotaan uusintoja? ^^
Tuhkimotarina faneja
6
369
Vastaukset
- koukussa MGB:llaan
En nähnyt viime vuonna sarjaa aivan alusta, mutta nyt tulee sellaisia jaksoja, jotka olen mielestäni nähnyt. Siis uusintoja katsellen:).
- ihanaaaa
Katoin eka kerralla melkeen alusta ja jäin koukkuun. Tietty katon uusinnatkin :)) Ajattelin tilata koko dvd boksin kunhan se ilmestyy. Toivottavasti pian...
- telenovelafani
DVD boksihan ilmestyy 13.6.
- telenovelafani
Minä aloin seurata tätä telenovelaa viime vuoden huhtikuussa joten jäi muutamia jaksoja katsomatta :D Onneksi sain ladattua ne netistä ja olen katsonut nyt kaikki jaksot :D Tietenkään en ole niitä televisiosta nähnyt, joten nyt nään ne televisiosta käsin
- La Bella
telenovelafani kirjoitti:
Minä aloin seurata tätä telenovelaa viime vuoden huhtikuussa joten jäi muutamia jaksoja katsomatta :D Onneksi sain ladattua ne netistä ja olen katsonut nyt kaikki jaksot :D Tietenkään en ole niitä televisiosta nähnyt, joten nyt nään ne televisiosta käsin
Mistä tiedä että boksi ilmestyy 13.6.
- telenovelafani
La Bella kirjoitti:
Mistä tiedä että boksi ilmestyy 13.6.
La Bella: Siitä koska se on cdoncomissa xD ja koska kyseisestä boksista jo Subin Subjectissa viime vuonna mainittiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244