Tällä kertaa MEnaiset uusimmassa numerossa. Joten ei ole vaikeaa huomata. (Sori, jos kirjoitin lehden väärin)
Anna näköjään kerjää huomiota, minkä kerkiää. Ei talentti riitä ja uusi levy ilmestyy vasta syksyllä. Pitääkö oikein jo tässä vaiheessa jo olla esillä kaiken aikaa D:
Anna on jälleen lehden kannessa.
6
445
Vastaukset
- aikuistako
se yrittää leikkiä?
- tätitäti
Siis ihan totta? Pääseekö lehden kanteen kerjäämällä? Mä luulin, että ne toimituksessa miettii, kenen kansikuvalla lehteä saa eniten kaupaksi, toisinsanoen kenestä ostajat kiinnostuvat.
- "kukkahattutäti"
onko anna siis kukkahattumummojen ja tanttojen suosikki. no sitähän minäkin;)). eiks toi menaiset oo sellanen vähän hmmm varttuneempien pirkkojen lehdykkä? no ei vais, eihän siinä mitään pahaa ole, jos kukkahatut tykkää.
nyt muuten tulee parhaillaan muuten yle2:lta estradilla anna abreu, chisu ja jenni vartiainen. chisu näemmä aloitti. laulaa jo kolmatta biisiään. onkin kiva tehdä vertailua, miten nämä 3 tämän hetken "kuuminta" naisartistia ottavat mittaa toisistaan.
- dhdh
Oikein Annan kotisivuilla pitää mainostaa, että Anna on lehden kannessa.. :D
Menee jo aika yli :D Ei muidenkaan artistien kotisivuilla mainosteta että millon ne on jonkun lehden kannessa :D- Ei minusta ainakaan
> Ei muidenkaan artistien kotisivuilla
> mainosteta että millon ne on jonkun lehden
> kannessa :D
Pitääkö sinun mielestäsi kaikkien artistien kotisivujen olla identtiset?
On tietysti aika ymmärrettävää, että ne eivät kerro tällaisista asioista, jotka eivät pääse lehtien kansiin. - oli jälleen
Ei minusta ainakaan kirjoitti:
> Ei muidenkaan artistien kotisivuilla
> mainosteta että millon ne on jonkun lehden
> kannessa :D
Pitääkö sinun mielestäsi kaikkien artistien kotisivujen olla identtiset?
On tietysti aika ymmärrettävää, että ne eivät kerro tällaisista asioista, jotka eivät pääse lehtien kansiin.lehdessä. Levy vasta tulossa syksyllä, mutta silti pitää tunkea itsensä joka paikkaan.
TALENTTI EI YKSINKERTAISESTI RIITÄ, KOSKA ANNALLA SITÄ EI OLE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184