Normaali 40-vuotiaden perjantai-ilta. Sauna. Poika nukkumassa. Vaimo istui olohuoneen nojatuolissa siideriä nauttien ja jotain elokuvaa katsoen. Itse puuhailin vielä yhden asiakirjan parissa koneen ääressä työhuoneessa. Siirryin lopulta olohuoneen puolelle. Vaimo oli nukahtanut nojatuoliin. Kylpytakki oli avautunut ja runsaat muodot pullahtaneet esille. Menin hänen eteensä
ja pudotin kylpytakkini. Ei kuulunut kommenttia, lievä kuorsaus varmisti tilanteen. Hyväilin jäykistyvää sauvaani kun samalla ihailin pyöreitä muotoja. Nostin välissämme olevalta pallilta vaimoni toisen jalan varovasti oikealle puolella olevalle sohvalle sohvalle. Siirsin pallia varovasti vasemmalle. Ihailin tuuhean karvoituksen alta paljastuvaa punaista lihaa. Kävin polvilleni hänen eteensä. Levitin varovasti häpyhuulet. Painoin varovasti sauvani sisään. Työntelin hiljalleen sauvaani kostaan reikään Ja pienen nautinnollisen tuokion jälkeen sauvani laski lastinsa. Sammutin valot ja tv:n ja menin nukkumaan. Olohuoneesta kuului tasainen kuorsaus...
Perjantaipano
Aki 40+
1
8073
Vastaukset
- Ukkomies
Hyvä Aki mies minun makuuni..........muijat vittu mitään tartte muuta ku munaa...hyvä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294