Olisi kiva tietää mitä mieltä suomalaiset miehet on naisesta joka rakastaa jalkapalloa?
Itse en pelaa, katson tv:stä lähes kaikki matsit, käyn livenä n.kerran kuukaudessa katsomassa kotikaupunkini joukkueen matsit ja tietysti kaikki Suomen maajoukkueen matsit.
Olen käynyt myös ulkomailla katsomassa jalkapalloa.
Mulla ei ole ikinä ollut poikaystävää joka olisi kiinnostunut jalkapallosta :-(
Futishullu
7
602
Vastaukset
- penkkiurheilijamies
unelmieni tyttöystävältä :)
Kyllä se on loistavaa kun naisystävä katsoo kanssani urheilua ja elävöityy siihen enemmän kuin minä. Lätkän mm-kisat tuli katsottua yhdessä mutta vielä en ole saanu houkuteltua häntä katsomaan formuloita, futista ym. jotka ovat lähellä sydäntäni. ;) (koulutus kesken. :D )
- Ananasvakuuttaja
Hieno asia, sun kaltaisia ei liikoja Suomesta löydy. Olishan se aika loistavaa, että tyttöystäväkin pitäis futiksesta :-)
- futariM___
unelmien tyttöystävä olet.. harmi että tuollaisia on niin harvassa. en ole vielä tavannut =/ saiskos mailia? ;)
- MMJKLMS
MUSTA OIS IHANAA JOS MULLA OIS JOSKUS SELLAINEN NAINEN JOKA RAKASTAISI JALKAPALLOA
- Futismimmi
Tässä kans toinen nainen joka rakastaa jalkapalloa... niiden pelaajien takia, C. Ronaldo... AH AH ;D
KjähKjäh. - todellisia
Futismimmi kirjoitti:
Tässä kans toinen nainen joka rakastaa jalkapalloa... niiden pelaajien takia, C. Ronaldo... AH AH ;D
KjähKjäh.jalkapallohulluja naisia on harvassa.. Ainakaan mun ystäväpiiristä ei niitä kovin paljon löydy..
Mun elämään kuuluu urheilu olennaisena osana, enkä voisi kuvitellakaan, ettei näin olisi... :)
On ihan sama, onko kyseessä jalkapallo, jääkiekko tai formulat, niitä tulee katsottua ihan jokainen lähetys.. Nyt harmittaa, kun formulat ja jalkapallo tulee samaan aikaan.. :(
....niin, ja sitten kun vielä kun löytäisi rinnalle miehen, jolla samanlaiset "harrastukset".. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422234- 251813
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271445- 1091274
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151259- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846