Käykö Kanadassa yleisesti Visa Electron? Olen Torontoon menossa neljäksi viikoksi, ja olisi kätevää maksaa kortilla.
Visa Electron
Jami...
2
1298
Vastaukset
- on epävarmaa
lasten visa kysymyksiä. Laita oikea Visa niin ei tarvitse kysellä. LAsten visa pitäisi toimia, siis paino sanalla pitäisi. Tuo kortti on viimeinen minkä minä laittaisin sillä epävarmuus toimiiko, käykö jne on tyhmää kun on matkalla.
- snårkk
Useimmissa paikoikka Visa Electron käy, ainakin Toronton kokoisessa kaupungissa. Ainoa paikka missä itsellä ei ole toiminut on joidenkin kauppakeskuksien food court:eilla. Pitää vaan sitten usein muistaa sanoa että se on Visa eikä debit card.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337