Moikka, vinkkejä epätoivoiselle kaivataan!
onko tietoa yliopisto-opintojen lykkäämisestä vuodella au pairiksi lähdön takia? Olen menossa Jyväskylän varhaiskasvatuksen pääsykokeisiin ja jos pääsisin sisälle, haluaisin lykätä opintoja vuodella. Kun kysyin tästä yliopistolta, he eivät vastanneet kysymykseeni vaan sanovat tyyliin että voit lykätä jos saat stipendin ulkomaille. Mutta tosi monethan lykkäävät paikkaansa niin en voi ymmärtää tätä! Jos saisin paikan ja silti haluaisin lähteä auppariksi, pitäisikö minun vain hylätä paikka ja hakea ens vuonna uudestaan??
Yliopisto ja au pair-vuosi
kkkkkkkk
1
341
Vastaukset
- samma
vähän sama tilanne. haen yliopistoon mutta aion pitää välivuoden. kyselin tutuilta neuvoja asiaan, ja he sanoivat että jos saan paikan yliopistoon, otan sen vastaan ja maksan lukuvuosimaksun. eli olen välivuodenkin ajan kirjoilla, mutta en vain käy luennoilla yms. en osaa tarkemmin neuvoa miten kaikki käytännön kiemurat tulee tässä asiassa hoitaa, mutta tällaisella suunnitelmalla itse ajattelin edetä mikäli paikan saan. ü
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005