Voipbuster ei yhdistä

Tuut-tuut-tuut

Käytän lankapuheluihin Voipbusteria ja ihmettelen, että miksi ko. ohjelmalla ei saa enää yhteyttä esimerkiksi 010- ja 020-alkuisiin palvelunumeroihin? Vielä jokin aika sitten homma toimi mukisematta, mutta nyt numero antaa varattu-merkkiä tai ei kuulu mitään. Samoin 0800-alkuiset ovat muuttuneet oudosti maksullisiksi, vaikka niiden pitäisi olla ilmaisia tavallisellakin lankapuhelimella soitettaessa. Jotain on yhteyksille siis tapahtunut, mutta mitä?

Tiedoista kiitollisena jään odottamaan.

6

853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voipolla

Oli joskus käytössä sekin...Muistaakseni VoipBusterilla,kuten muillakin voip ohjelmilla,voi soittaa ilmaiseksi vain tietyn määrän puheluita.

• Tuut-tuut-tuut

300 minuuttia viikossa eli viisi tuntia. Ei ole siitä kiinni, sillä on reilusti tuo vajaa. Olisko operaattorit taustalla?

• Tuut-tuut-tuut

Kun johonkin tollaseen soittaa, tulee hetkisen kuluttua teksti "Toinen osapuoli lopetti puhelun", joka viittaa kaiketi siihen, että yhteys katkaistaan teknisesti vastaanottajan päässä. Vai?

• välillä ei...

Olen huomannut että vaikka se tuuttaa varattua, se voi silti hetken kuluttua yhdistää puhelun, minulla on tehnyt tota samaa ja kerran alkoi käpy kypsyä, annoin vaan tuutata varattua, ja kas kummaa sehän yhdisti kohta puhelun.
      Tietotekniikka on ihmeellistä, ei aina kannattaisi heti polttaa hihojaan. ;) :)

• Tuut-tuut-tuut

Odottelen, että edes joku kertoo syyn tai syitä.....

• jellovi

syy jos ottaisit yhteyttä sinne Voipbusteriin ?Turha täällä arvailla jos ovat lopettaneet näihin numeroihin yhdistämisen. Ota Skype Pro niin toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2982
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1622
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe