paskaa peliä veikkausliigassa!!!! VPS-Tamu peliä kun katsoin tv:stä niin ei voi muuta sanoa kuin että ei mitään tasoa pelissä. Tuollaiseen pelaamiseen pystyy lähes jokainen ihminen joka on joskus jalkapallon nähnyt. Säälittävää räpeltämistä, tuollaista peliä vielä hehkutetaan medioissa. Oikein pääsarjatasoa!!!!
On se
3
388
Vastaukset
- Sócrates
http://www.urheilulehti.fi/jalkapallo/uutiset/article151505-1.html
" Pelit joita olen tällä kaudella nähnyt, ovat todistaneet selvästi sen, että pelaajien taitotaso on liigassa parantunut huomattavasti. Taktinen kyky ja kyky liikuttaa palloa ovat kehittyneet. Veikkausliigan alkukierroksilla on nähty paljon hyviä pelejä", Malinen iloitsee ". - Muutama matsi
Sanot peräti YHDEN matsin perusteeksi, että Veikkausliigaan pääsee "kuka vaan". Itse oon yhtä lukuunottamatta katsonut kaikki urheilukanavamatsit ja aivan oikein, VPS-TamU oli kyllä ylivoimaisesti huonoin. So not! Se ei muuta sitä, että jalkapallo on silti Suomen ylivoimaisesti harrastetuin joukkuelaji ja kovallakaan treenillä ei välttämättä lapsi päädy kuin korkeintaan Kolmoseen!
Pientä rispektiä vois olla jos toistasataa tuhatta miestä pelaa pääsemättä lähellekään Veikkausliigaa! Joo ei olla Italia ei, mutta taso on AINA helvetin kova kun jalkapallosta puhutaan.- Mokseu
Oikein idiootit taas arvostelemassa :D Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Jalkapalloa harrastaa Suomessa 500 000 ihmistä, eli jotain 5 kertaa enemmän kuin mitään muuta lajia. Että siitä vaan pääsarjatasolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096