Meillä on pennulla vaihtuneet hampaat kovaa vauhtia, mutta ongelmia meinaa olla ylä kulmahampaiden kanssa. Uudet yläkulmahampaat ovat jo kovaa vauhtia kasvamassa tialle, mutta vanhat ei meinaa millään lähteä. Pureskeltavaa on koko ajan tarjolla ja ollaan leikitty varovaisesti vetoleikkejä, että hampaat lähtis liikkelle, mut ei ne meinaakkaan vaan lujassa on ja pysyy. Pitääkö hampaat poistattaa eläinlääkärillä etteivät uudet kasva vinoon? Asiallisia vastauksia kiitos! :)
Vaihtuvat hampaat
3
285
Vastaukset
- stand by you
Kannattaa tosiaan vähän vilkuilla niitä kulmahampaita, jos ne entiset tuntuu vaan päjöttävän siinä tiellä, vaikka uudet pukkaa päälle, soitto eläinlääkärille voi olla paikallaan..
Sieltä ne osaa neuvoa mitä tehä..
Jos entiset kulmikset ei suostu väistymään, eläinlääkäri poistaa ne, ettei tuu tuplahampaita.. =)
Hauskaa kesän jatkoa hampaista huolimatta! =) - kokemuksen
mukaan, maitohampaat yleensä kyllä lähtevät uusien tieltä.Yhtenä päivänä ovat tiukassa, toisena jo heiluvat kovastikin ja ykskaks ovat poissa. Tarkkaile tilannetta, hätää ei mielestäni vielä ole.
kasvo yläpuolella uudet maitohampaitten eteen ja toinen lähti itestään ja toisen vedin itse pois. Meillä ne heilu voimakkaasti, mutta pois vedetty oli vielä syvällä. Toinen oli jo ihan pinnassa ja jonkun leikin yhteydessä läks irti. Meilläkii oli päivistä kiinni ettei ois eläinlääkärillä otatettu pois. Tämä jonka vedin pois oli vielä katkennut hammas. Tulehtu kertaalleen pienenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927