Pääkaupunkiseudun liikenteessä on kaksi riskitekijää ylitse muiden. Ensimmäinen näistä kahdesta vitsauksesta on kokemattomat taksikuskit jotka eivät löydä asiakkaan ilmoittamaa osoitetta ja sompailevat hermostuneesti pitkin katuja.
Toisen ja kenties vaarallisemman ryhmän muodostaa köyhät amispojat karvanoppa-toyotoineen.
Heikäläiset eivät piittaa liikennesäännöistä pätkääkään ja olen muutaman kerran meinannut törmätä tälläiseen heittiöön mahtiautollamme (Volvo S80)
http://hikipedia.info/wiki/pilluralli
"Olen nikkivaras"
MarttyyriMallari-TTt
Pilluralli
5
333
Vastaukset
- MarttyyriMallari-Tt
poliisin tutkimuksen mukaan vaarallisimmat kuskit ovat olleet volvo-kuskeja. Hekun luulevat, että ovat turvassa, koska mahtiauto antaa vääristyneen turvallisuuden tunteen.
"Kyllä varas varkaan tunnistaa"
MarttyyriMallari-Ttluulet vaan :)
"Sain idean nimimerkkiini aikoinaan sinulta tai oikeastaan otin mallia käytöksestäsi"
MarttyyriMallari-TTt- MarttyyriMallari-Tt
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
luulet vaan :)
"Sain idean nimimerkkiini aikoinaan sinulta tai oikeastaan otin mallia käytöksestäsi"
MarttyyriMallari-TTtuteliaisuus pukee sinua.
"harmi vain, etten pysty auttamaan"
MarttyyriMallari-Tt MarttyyriMallari-Tt kirjoitti:
uteliaisuus pukee sinua.
"harmi vain, etten pysty auttamaan"
MarttyyriMallari-Ttolet auttanut minua useasti ja he (lukijat) ovat sinulle kiitollisuuden velassa.
"Silittelen suomuisia kasvojasi"
MarttyyriMallari-TTt
- oona.
Hei "Volvo-man"...(Nyt tulee yksi huumediileri-leffa mieleen...;))
Joo siis...seurusteletko, koska puhut mahtiautostaMME...?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266