lastenruokia Puolassa?

Molluska

Matkakohteena Gdansk... olisko jollakulla tietoa, saako sieltä lastenruokia kaupasta (esim. kansainvälisestikin tunnetun Nestlen jotain sapuskaa)? Ei viitsis kauheesti omia roudata sinne asti, kun painavatkin niin pirusti, mut ei kyllä jaksa mitään soseitakaan keitellä hostellihuoneessa. Ja kyseessä on siis alle vuoden ikäinen lapsi.

Minkälainen maasto mahtaa olla rattailla ajeluun, kannattaako ottaa myös kantoreppu mukaan?

3

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta...

Eihän Puola ole mikään kehitysmaa. Eiköhän siellä lapset myös syö purkkiruokaa jossain vaiheessa. Ota matkanne pituudesta riippuen pieni käsivara, varmasti löydät kaupoista vauvan ruokaa. Valikoima voi olla erilainen kuin Suomessa, mutta varmasti selviätte.

• äiti 5:lle

Mieheni on Puolalainen ja olemme vierailleet hänen kotimaassaan jo useamman kerran pikkuisemme kanssa.
        Ruoat (korvikkeen & soseet) olen varannut ainoastaan lentomatkaa varten. Perillä on odottanut isomummon ostamat vaipat, soseet sekä korvikkeet, jotka ovat paljon halvempia Puolassa kuin Suomessa ja yleensä olenkin tuonut niitä mukanani mikäli laukkujen painorajat ovat antaneet myöten muilta tuliaisilta... itseasiassa Suomessa myytävät Muksu lastenruoat ja puurot on valmistettu Puolassa:)

• on tämä

kolossa näitä tyhmiä asuu...Nestle ei ole edes suomalainen tuote ja on takuulla myös Puolassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7505
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4555
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3302
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2362
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe