on vierähtänyt täältä poissa ollessa. Palsta on tosi hiljainen. Missä vika? Kävikö tälle siis juuri niin kuin kaffepalstalle muinoin? Kävikö pelkoni toteen? Taidan ruveta purkamaan kylpytynnyriä...
Kuukausi
18
1345
Vastaukset
- Teemuna
Lyytit pyrstö pystyssä kasvimaallaan ja urhot kaivelee matoja koukkuunsa. Se on kesä nyt.
- Puhurix
Ainakin on hellettä.
- kaikkialla****
Pienempiä foorumeita nousee kuin sieniä,
voiko niihin kaikkiin riittääkään sitoutunutta sakkia?
Hajallaan porukka siellä ja täällä, etsivät kai
toinen toistaan mutta kohtaavatko ja missä?- Puhurix
porukka pysyi kyllä vuosikaudet, mutta sitten se hävisi uuteen paikkaan joka on hankalampi käyttää. Mä en jaksa siellä käydä.
- yopollo
vain useimpia vaivata siviilielämän kiireet, itsekin olet saanut taas kuukauden kulumaan muualla ihan hienosti. Sama täällä, netille jää nykyisin huonosti aikaa.
- Puhurix
siis sä olet tullu reality-riippuvaiseks!
- yopollo
Puhurix kirjoitti:
siis sä olet tullu reality-riippuvaiseks!
korjata heti, kuten ongelma-addikteilla tapana on, että homma on mielestäni täysin hanskassa, ja poissaoloni virtuaalista täysin suunniteltuja, mitä nyt muuten vain tässä kommunikaattoreita, mokkuloita, vesitiiviitä läppäreitä jne silmäilen kantaakseni laajakaistaa mukanani yötä päivää kadulta jääkaapin ja makkarin kautta saunan lauteille...
Siitäpä onkin aikaa vierähtänyt kun olen tänne kirjoittanut. Joskus vilkaisen, mutta palstan etanamainen hitaus saa luovuttamaan vähän äkkiä. En tiedä satunko ajoittamaan vilkaisuni huonosti toimivaan aikaan vai onko suomi24:n palstat todella muuttuneet näin verkkaisesti.
Toivottavasti selkäsi on jo loistokunnossa. :)- Puhurix
Korkokenkiä on vältettävä. Opin sen tänään. Kiva "nähdä" sua.
Hiljaista on...tiedä syytä sitten ja onko se niin tarpeellista tietääkään.
Mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa,etteikö pari sanaa vois ruudulle naputtaa? :D- Prisman kävijä
Korvasienimuhennokseen tarpeet kylmäaltaasta.
Jäin jo oskarin kokoisena korvasienikastikkeen koukkuun. - Puhurix
Kiva että täällä vielä tapaa tuttuja.
Prisman kävijä kirjoitti:
Korvasienimuhennokseen tarpeet kylmäaltaasta.
Jäin jo oskarin kokoisena korvasienikastikkeen koukkuun.ihan hyvää soossia saa ja mikä parasta altaasta,ei tarvitse laskea kuinka monta kertaa tulisi ryöpätä:)
Puhurix kirjoitti:
Kiva että täällä vielä tapaa tuttuja.
hetken poissa ja täällä taas:)
Lomaa on vierähtänyt jo kaksi viikkoa. On tullut säntäiltyä sinne tänne. Autokin pitäis ostaa pikinmiten. Ihan pyörryksissä olen kun en tiedä minkä ostaisin. Autoliikkeitä on vieri vieressä ja autoja siellä pilvin pimein. Vanha kärry kulkee ja toimii ihan hyvin mutta kun siinä ei ole ilmastointia.
Kevätkiireitä porukalla, siinä lienee syy palstan hiljaisuuteen. Muillakin palstoilla hiljaisuutta aistittavissa.- Puhurix
Älä hemmetissä osta pösöä! Sitä sanotaan meillä päin ranskalaiseks rahareijäks. Munkin pösöllä oli päästöjä enemmän kuin UPM-kymmenellä koko maailmassa.
Puhurix kirjoitti:
Älä hemmetissä osta pösöä! Sitä sanotaan meillä päin ranskalaiseks rahareijäks. Munkin pösöllä oli päästöjä enemmän kuin UPM-kymmenellä koko maailmassa.
en ostanut pösöä. Olen kuullut varoituksia paljonkin ranskalaisista autoista. Ostin Toyotan. Vanha autovanhuksenikin oli tojota. On vaan niin hyviä kokemuksia siitä merkistä että ostin samaa lajia. Ajelen tällä taas seuraavat parikymmentä vuotta - jos kestää samalla tavalla kuin entinen :).
- mayanna
- pakko myöntää, että kevätkesällä Luonto vie voiton Palstasta.
Nyt kaivamaan iisopin- ja meiramintaimia äidille tuliaisiksi.
Hikisen ja pölyisen päivän jälkeen ei kyllä kylpy olis pahitteeksi, vaikka sitten tynnyrissä, järvethän on melkein vielä jäässä :)
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235