Ihanaa, sain henkilökohtaisen tuoksun. En tiedä mitään ihanampaa kuin oma parfyymini. Sen tuoksu vahistaa itsetuntoani ja tunnen itseni tosi seksikkääksi käyttäessäni sitä. Se on öljymäinen luonnon mukainen ja valmistettu aromaattisista öljyistä. siinä on ainakin kahtakymmentä eri tuoksua sekaisin just min koktail! Vielä kauniissa pullossakin. Mielestäni ihmiset voisivat enempikin käyttää yksilöllisiä tuoksuja. Sitä paitsi jos parfymi on valmistettu ilman kemiallisesti valmistettuja hajuaineita ja ponnekaasuja ja alkoholia ja pullonkin voi käyttää ja täyttää aina uudelleen niin miksipäs ei. On kyllä aika hieno lahja ideakin vaikka ystävättärelle porukalla kustannetais henkilökohtainen tuoksu.
Minun tuoksun valmisti helsinkiläinen aromaterapeutti. Valmistus prosessiin kuului neljä käyntiä kekustelemassa ja haistelemassa tosin minun tuoksu valmistui jo kolmella käyntikerralla.
Originelli parfymi
luomutar
1
381
Vastaukset
- sadhghs
a-sjöljgj
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066