Jos olisi edes jotain hajua, niin vastauksia vain! :) Mainos on siis tämä uusin...Kiitos!
Hei! Kuka tietää Seppälän mainoksessa
4
343
Vastaukset
- seppäläää
Itse haluisin tietää samaa =) vähän vaikee oli kirjottaa sanoja googleen jolloin yleensä selviää :D ranskaa vissiin on se kappale...
- Mimmma
Minusta ei ole hyötyä tähän, mutta minuakin mietityttää tuo kappale. Siinä on mukava lorina... hih
- joo'o
Mimmma kirjoitti:
Minusta ei ole hyötyä tähän, mutta minuakin mietityttää tuo kappale. Siinä on mukava lorina... hih
en ole varma kun en muistanko mikä mainos on kyseessä, mutta jossain mainoksessa oli "Je ne regrette rien" niminen biisi. En kyllä mene vannomaan että seppälän mainoksessa olisi ollut
- joo'o
joo'o kirjoitti:
en ole varma kun en muistanko mikä mainos on kyseessä, mutta jossain mainoksessa oli "Je ne regrette rien" niminen biisi. En kyllä mene vannomaan että seppälän mainoksessa olisi ollut
Ja esittäjää en tiedä,sillä kappale on niin monesta suusta kuultu, mutta ehkä google auttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184