Joo, eukko on pantannut jo muutaman vuoden vaihdevuosiensa jälkeen sitä pimppaansa ja minulla tuli tuossa pakollisessa selibaatissa mitta täyteen.
Kun ei kerran kotona naista saa, niin kyliltä saa tällainen vajaa kuusikymppinen herrasmieskin seuraa kun fiksusti osaa käyttäytyä ja rahaa löytyy.
Eli otin suojelukseeni erään nuoren opiskelijatytön, jolla käyn nykyään muutaman kerran kuukaudessa viettämässä mukavia päiväkahvihetkiä ja elämä hymyilee taas.
Minun puolesta eukko saa pihdata tai jakaa torttuansa vaikka sitten jollekin rakastajalleen mielin määrin, ei kiinnosta koko aihe enää hänen kanssaan pätkääkään.
Eli pantatkaa te naiset vaan vaikka kuinka paljon torttuanne, kyllä naisia maailmassa riittää meille miehille.
Suosittelen muillekin puutteessa eläville miehille samaa juttua, ottakaa sponsoroitavaksenne nuori opiskelijatyttö, niin elo maistuu taas !
Kyllä se nuori tyttö
tuntuu hyvältä
3
2481
Vastaukset
- näinhän se menee
jep
- ällöttää..
Ette te papparaiset taida tietää, miten ällöttäviä olette.
Ei mikään ihme, ettei vaimoanne kiinnosta surkeat touhunne. Naisen nautinnosta ette tiedä/välitä yhtään mitään.
Koomista, kun luulee olevansa herrasmies eikä naista saa kun rahalla.
Puutteessa elävät vain surkeat rakastelutaidottomat ukkelit- rahamies
nono...kyllä se raha sinullekin kelpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882