ja näyttäis viel olevan sitomaton kuorma..
ikävä
8
1336
Vastaukset
- nää oikein
puhut
- rautarullakuski
Kuuleman mukaan vainaa kuului näihin paikallisiin bomber-prätkäilijöihin, joista täällä on melkoisesti riesaa ja vaaraa. Paukuttelevat menemään pariasataa taajama-alueilla. Kuusi jäljellä..
- kettingiltä
Näyttäis olevan kuorma sidottu kettingillä eikä liinalla, siksi ei kehnolaatuisessa valokuvassa sidonta näy kovin hyvin.
Etunipussa ainakin etummainen riimu on paikoillaan ja näyttää että toinenkin olisi. Samoin takanipussa näyttäisi olevan ainakin yksi riimu, siis mitä kuvasta saa selvää. Takanipun toinen riimu voi olla tolpan vieressä. Mutta eipä tuolla itse onnettomuuden kanssa ole mitään tekemistä.
- K-H PELA
puukuski kirjoitti:
Etunipussa ainakin etummainen riimu on paikoillaan ja näyttää että toinenkin olisi. Samoin takanipussa näyttäisi olevan ainakin yksi riimu, siis mitä kuvasta saa selvää. Takanipun toinen riimu voi olla tolpan vieressä. Mutta eipä tuolla itse onnettomuuden kanssa ole mitään tekemistä.
kuorman jokainen nippu oli siduttu laillisesti ja kuorman sidonta ei vaikuttanut onnettomuuteen mitenkään vaan moottori pyörän hurja ylinopeus
- yjn yj n
Soitan AINA POLIISILLE kun näen sitomattoman TAI HUONOSTI SIDOTUN kuorman .
- tukkisälli
Eikö skootteri lähde käyntiin, vai oliko äiti taas vihainen huonon todistuksen vuoksi kun noin kiukuttelet? Kyllä mua nyt pelottaa kauhesti, kun soitat poliisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220