tuossa minulle tarjottiin 5 vuotiasta kilttiä ja hyvätapaista (olen sen seurasta nauttinut useamman viikon joten vähän tutumpi elukka)urosdobikkaa ostettavaksi.
tuommoisen eläimen reaaliarvo vään niinkuin kiinnostaisi kun edelliset eläimet(mm edesmennyt beauceon) ovat tulleet vähän niinkuin takaovesta sisään ja pentujen hintahan olisi helppoa tiedustella mutta täyskasvuisen eläimen kyseessä ollen se hinnoittelu on hämärää minulle.
jalostuskelvottomuuden syynä lienee kiero selkä ja ei ihan A lonkat. koira on typistetty myös.
kertokaa mielipiteitä kiitos.
jalostuskelvottoman aikuisen dobikan hinta
ehkä ostaja
2
694
Vastaukset
- monessa
Ei tuollaisen koiran rahallinen arvo mielestäni ole se pääasia. Pääasia on se kuinka hyvin sovitte yhteen ja kuinka paljon siitä pidät. Korvaus entiselle omistajalle on sinun ja hänen välinen asia. Tiedän "käytetyistä" koirista maksetun 0-600€, jos ne eivät ole jalostus-, näyttely- tai käyttelytähtiä. Jos koira jotakin edellämainituista on, siis hinnat voivat hipoa pilviä.
- typistettyjä
nimellä "dobikka" ? Vai onko joku uusi rotu taas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106