duudii, alotetaas kesäkausi :) Pyynikin piitsille suuntaa siis itsesi 13.6 perjantaina, joskus siinä viiden kuuden aikaan iltapäivällä. tarkotus olis ilimeisesti krillata ja nauttia toistemme aivan ihanasta seurasta aluksi ulkoilmassa, illan pimennettyä siirtyminen sinne minne ikinä haluaaki.
oiskos siis ketää tulossa?
Tamperelaiset (ja muut kynnelle kykenevät) 13.6.2008
14
3224
Vastaukset
Jos yhelle lähtis...
- Miinu&Kille
..ei olla tulossa.
Jos lapsi vapaa on niin siellähän minä pyynikillä.. Ja voisin veikata että kielarikin :)
- Kaari74
Taidan kans tulla paikalle, kunhan täältä landelta kerkiän sinne asti :)
- Gondooli-76
on harkinnassa :)
- yspi
Hitsi, tuplabuukkaus tuolloin, joten ehdotan siirrettäväksi viikolla! *virn*
- XL-Neito
yspi kirjoitti:
Hitsi, tuplabuukkaus tuolloin, joten ehdotan siirrettäväksi viikolla! *virn*
mitää olla siirtämässä :)
Tää immeinen on myös messissä tuolloin..notta siis biitsil nährää :D
- FED UP
JOO.... kyllä mä mielummin olen stadissa kuin
landella, festareilla etc. näillä suomen juhannus-
keleillä 10 tms. mikään EI VOITA omaa BUNKKAA.
- mindy25
..kai sitä täytys tulla sinne kurkkaan, millasia kummajaisia ootte livenä.. XD Kunhan täältä landelta ehdin.. :)
- jelimi.
voishan sitä katsella, jos tuis moikkaan.. ellei pääse unohtuun sitä ennen =)
en nyt maalaa piruja seinälle mut jos uhkaavasti alkaa näyttää siltä et tuolloin sataisi niin minne miitti siirrettäis ja olisiko tapaamisaika sama vaiko hieman myöhempi?
- Sunziiina
Juupjaap, vähän viileältä tuo keli näyttää biitsiä varten, oisko muita paikkaehdotuksia? :)
- Nalsu86
Kun kerta on ilma kaikkee muuta kuin suotava biitsiä varten, niin on miittiä varten vaihdettu paikka Hällän Kellarin Aleen. 21.00 -> ois aika sopiva aika saapua ja jos jopa säkällä löytyis istumapaikkoja...no mutta kuten sanonta on; kyllä sopu sijaa tekee :) Itse allekirjoittanut eli Nalla86/Nalsu on paikalla ensimmäisenä (luulisin) et eiköhän joku nassusta si tunnista :D
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058277- 1125784
- 565266
- 2895216
- 783871
- 583051
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501