Haukkoo

EteläTurku

Meillä tuli 2 poikasta niistä viidestä munasta. Kaikki on ihan hyvin tähän asti. Kiki tirkistelee pöntöstä . Kohta kait tulee sieltä orrelle? Kuoriutui 5.5 . Onkohan sillä joku hätänä? Haukkoo hengkee niinku olis juosut pitkän matkan. Kiki ei tee sitä koko aikaa mutta mielstäni liikaa? Lapset on nimenyt ne Kiki & Pini.

4

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töyhtö*(Kohmo)

jos on kovin hengästynyt,voihan olla pikkusytämessä häikkää....
      Vauvat ovat niin pieniä vielä...joko se siis lentelee vai haukkoo henkeä pöntön luukusta?
      Voihan se olla jännittynyt ihmeellisestä maailmastakin?
      Ovatko olleet jo ulkona pöntöstä?
      Arvaapa mitä meille tuli neitokakadun-vauvasta?
      Höyhenetön nahkavauva isot siivet vain...Himputin emo on nyppinyt koko lapsen...nyt ovat eristetty,emo on Ludden kanssa toisella puolen ja Elvis-isä ruokkii vauvaa.Huh,huh.
      Lasten kanssa on ongelmia ;)
      Ps.Kivat nimet vauvoillanne.

• EteläTurku

Eivät vielä lentele.Pöntössä ovat vielä. Olen kumminki pidelyt niitä käsissä ja antanut tallata olkkarin lattiaa. Kovaa vauhtia meneevät eteenpäin. Ovat niin kauniita. Väritkin jo alakaa näkymään. Ovat ihan kopiot äidisä ja isästä Kiki on väriltään ku Titi & Pini on ku Tau. Joo nimet :D Isompi tytömme anto nimet. Sopiivat ihan heille sukupuolesta tietämättä. Ludde sai prisilansa. Voi ressukkaa Elvistä koville joutuu ruokinnan suhteen. Miksköhän se nyppii? Toivotaann että kaikki järjestyy lapsienne kans :) Olen hukkutanut sen sun s-osoteen voisin laittaa kuvia tulemaan ;) Kuulaan & nähdään

• töyhtö*
        EteläTurku kirjoitti:

Eivät vielä lentele.Pöntössä ovat vielä. Olen kumminki pidelyt niitä käsissä ja antanut tallata olkkarin lattiaa. Kovaa vauhtia meneevät eteenpäin. Ovat niin kauniita. Väritkin jo alakaa näkymään. Ovat ihan kopiot äidisä ja isästä Kiki on väriltään ku Titi & Pini on ku Tau. Joo nimet :D Isompi tytömme anto nimet. Sopiivat ihan heille sukupuolesta tietämättä. Ludde sai prisilansa. Voi ressukkaa Elvistä koville joutuu ruokinnan suhteen. Miksköhän se nyppii? Toivotaann että kaikki järjestyy lapsienne kans :) Olen hukkutanut sen sun s-osoteen voisin laittaa kuvia tulemaan ;) Kuulaan & nähdään

Varmasti suloisia...Perheenne on haltioissaan?
        ..( Alkajaisiksi voit lähettää yksärin linnut forumilta....nyt taidan kellahtaa kuten tiputkin...omalle nukkumapaikalle.)
        Ps.se höyhenetön neitovauva istuu sormella ja leikkii naruilla,eikä ole töyhtö ollenkaan vielä kasvanut,pientä untuvaa on tullut selkään ja rintaan.Iloinen lapsukainen, kun ei mutsi enää nypi.
        Ei Ludvig kelpaa Priscillalle,Elvistä se kiljuu.

• -BumBa

emo nyppinny 3undulaattivauvaa. pienimmän aika pahast :< mut isi hoitaa ja nyt vaa ottelen et alkaa sulat ja höyhenet kasvaa :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe