mitäs sanotte sopiiko yhteen? Nousevalta merkiltä olen Kaksonen ja kuu kaloissa joten aika vaihtelua tarvitseva ja herkkä.
Vesimies (N) ja Härkä (M)
Vetskari
1
682
Vastaukset
- waterwoman
Sain härkämieheltäni kaipaamaani turvaa ja rehellisyyttä, viihtyi kotona, hirveän hellyydenkipeä, matkusteltiin(minun rahoilla). Tylsyys ja mustasukkaisuus, passaaminen alkoi ahdistamaan minua. Oman navan tuijottaja. Eron jälkeen julma lasten kustanuksella(rahan perään). Mutta kukaan ei ole täydellinen. Nyt minulla on rapu ja voi sitä ailahtelua ja saan epäillä joka asiaa....eli just vastakohta. Kyllä suosittelen silti härkää ja riippuu hänen nousevasta merkistään ym:sta. Elämänkokemus vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846