lisäimujen

tekeminen...

siis mistä materiaaleista minun kannattaisi ommelle taskuvaippoihin lisäimuja? mitä te ehdottaisitta?

3

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mammuli....

Minä olen ommellut vanhoista froteepyyhkeistä ja flanellipyjamista (2-3 froteekerrosta ja kaksi flanellikerrosta), sitten kun pissaa on alkanut iän myötä tulla enemmän niin kokeilin bambutaittoimuja ja totesin meillä todella hyviksi! Hintaakaan niille ei lopuksi tule mahdottomia jos tilaa kankaan ja ompelee itse. Taittoimu kuivuu suhteellisen nopeasti, etenkin näin kesäaikaan ulkona :)

• mansikki_84

bambu pyyhkeitä olen ostanut jyskistä kun ne ovat olleet tarjouksessa.sitten vaan saumurilla surruutin mieleiset ja ei maksanut paljon.bambu on hygieeninen ja imee enemmän kuin tavallinen frotee.

• marikki

Toki kantsii ommella imujakin, jos tarvii lisää vaipatinmatskua, mut harsot on myös hyviä imuja taskuihin.
      Sit jos vähänkään osaa kutoa, niin hahtuvasta voi neuloa sopivan kokoisen ja muotoisen imun taskuun. Sitä ei tarvii edes pestä läheskään joka käyttökerran jälkeen, varsinkaan jos se on uloinpana imuna. Se on tosi edullinen ja imevä materiaali myös.
      Kirppareilta voi löytyä hyvää ja melkein ilmasta imumateriaalia. Varmaan just vanhat froteepyyhkeet yms. ainakin.
      Mut jos vähän haluaa rahaakin sijoittaa imuihin, niin aika ohuita saa hamppufleecestä tai bambuhamppufleecestä, tai -collegesta. Sitä saa eräästä nettikaupasta nopealla toimitusajalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1478
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe