Voitko rakastua pienirintaiseen naiseen ?

Tyttönen.

Täällä ja monella muullakin palstalla haukutaan pienirintaiset lyttyyn. He ovat poikia ja vaikka mitä. Eikä heidän sallittaisi ottavan silikooneja edes.

Kysynkin siis, että voiko mies ihan oikeasti pitää pienistä rinnoista ja rakastua pienirintaiseen naiseen ?

Tarkoitan nyt kuppikoa AA-A, siis hyvin pieniä rintoja. Ja toivoisin asiallisia kommentteja vastauksiksi.

54

1139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso ase

Mutta kestätkö sinä, että nämä miehet ovat suhteellisen pienimunasia?

• naiseen :

jos se kelpaa vastaukseksi

• Mä en muista yhtä ainutta pienirintaisten naisten haukkumakommenttia täältä.

Kyllä mä voin pienitissiseen ihastua/rakastua siinä missä isotissiseenkin, molemmista on kokemusta, eikä se tissien koko ole merkannu mitään kokonaisuudessa.

• dayum

itsekään lukeneeni haukkumisia. Joitain yksittäisiä kommentteja toki, mutta mitäpä täällä ei olisi joskus parjattu.

• --------------

ei kai tissin koolla ole väliä

• varmasti voin

ei rintojen koolla ole väliä silloin kun rakastaa toista

• ei enää mr mukava kaveri

Niinpä.

• Pullopersesika

..oma mitään merkitystä. Pienet rinnat ovat monesti jopa seksikkäämmät. Perse se on joka pelin ratkaisee.
      ;)

• :D Hölömö, Meinaatko että mies rakastuu tisseihin? Et taida pitää miehiä oikeestaan minkäänsorttisena ihmisenä...

Eiköhän miehenki päässä oo paljon muutaki ku ainoostaan tissit. Enemmän naisessaki merkkaa se, että miten se suhtautuu omaan kehoonsa ja miten se sen kantaa. Rintojen koko menettää merkityksensä siinä vaiheessa ku katseet kohtaa "sillai"

• naiseen kylläkin.

• vili

tissit on rasvaa ja sitä en ole ennenkään arvostanut

• ................

täällä on aina ihannoitu pienehköjä rintoja kuin isoja

• arska

Kun rakastun naiseen, hän saisi mieluiten olla hyvin pienirintainen, AA-tai pienemmät. Pidän siis ihan oikeasti pienistä rinnoista enkä luonnollisesti haluaisi hänen ottavan silikooneja. Mielestäni hyvin kiihottava vartalo on esim. Adina Fohlin-nimisellä mallilla. (löytyy kuvahaulla)

• pienissä rinnoissa usein näteimmät nännit

• dayum

miettiväni, että mikähän tässäkin aloituksessa mahtoi niin paljon kaivella, jotta piti naftaliinista nostaa esiin.

• viestin
        dayum kirjoitti:

miettiväni, että mikähän tässäkin aloituksessa mahtoi niin paljon kaivella, jotta piti naftaliinista nostaa esiin.

ziselille, pöhkö!! ;D Ette miehet tajuu mitään, paitsi monte:)

• dayum
        viestin kirjoitti:

ziselille, pöhkö!! ;D Ette miehet tajuu mitään, paitsi monte:)

On ihan hyvä etten tajuakaan.

• KoppavaHoro
        dayum kirjoitti:

Eikö vaan? :)

• dayum
        KoppavaHoro kirjoitti:

Eikö vaan? :)

tavallaan.

• <-l->

Jos pystyt kilpailemaan muilla avuilla, niin saatat onnistuakin. Erityisesti osaaminen ja asenne voisivat olla sun kilpailuvaltteja. Monella suomi-siviilillä nämä asiat ovat nimittäin luvattoman huonossa jamassa.

• almasty

Mitä hittoa ne tissit siihen kuuluu ei isot rinnat ole kuin tiellä.

• Vaniljakaakaonainen

Yksi hyvännäköinen mies (jolla ei edes ole pieni penis... ei että sekään myt mitään ratkaisisi) sanoi kerran minulle, että hänen mielestään isot rinnat naisella on melkein ällöttävät.

Aloituskysymys oli varmaan suunnattu miehille (ja olen itse siis nainen), mutta mun täytyy sanoa, että aina kun olen kiinnittänyt huomiota jonkun naisen kauneuteen, kyseessä on ollut pienirintainen nainen. Esim. joitain päiviä sitten katsoin tv:stä ohimennen Huippumalli haussa -ohjelmaa, jossa mallitytöt joutuivat alastonkuvauksiin. Isorintaiset naiset eivät näyttäneet läheskään yhtä seksikkäiltä kuin pienirintaiset. Ohjelman jälkeen oikein mietin, miten voi olla, että isoja rintoja on alettu jotenkin pitää erityisen seksikkäinä. Höh. Pienet rinnat ovat seksikkäämmät, söpömmät ja huomattavasti esteettisemmät.

Itselläni on pienet rinnat enkä ikimaailmassa pilaisi niitä ottamalla silikoneja. :)

• kynän

rinnan alle, eikä se putoa, on naisella riippurinnat.

- Tunnettu ajattelija

• ...

Mikä on isot rinnat? Eikö kaikenkokoiset ole ok tai vaikka yksi rinta. Mitä väliä.

• Vaniljakaakaonainen
        ... kirjoitti:

Mikä on isot rinnat? Eikö kaikenkokoiset ole ok tai vaikka yksi rinta. Mitä väliä.

Yksi tykkää isoista rinnoista, toinen pienistä. Ja joillekin rintojen koolla ei varmaan oikeasti ole mitään merkitystä. Kerroin vain omasta esteettisestä näkemyksestäni, ja sen miehen, jonka kanssa asia tuli kerran puheeksi.

Yksirintainen nainen voi olla todella kaunis, samoin nainen, jonka molemmat rinnat on poistettu. Näin kerran valokuvanäyttelyn, jossa oli kuvia naisista, joiden rinta/rinnat oli syövän takia poistettu. Kauniita olivat kaikki. Kuvat olivat oikeastaan todella esteettisiä ja koskettavia kauneudessaan.

• ne kuvat.
        Vaniljakaakaonainen kirjoitti:

Yksi tykkää isoista rinnoista, toinen pienistä. Ja joillekin rintojen koolla ei varmaan oikeasti ole mitään merkitystä. Kerroin vain omasta esteettisestä näkemyksestäni, ja sen miehen, jonka kanssa asia tuli kerran puheeksi.

Yksirintainen nainen voi olla todella kaunis, samoin nainen, jonka molemmat rinnat on poistettu. Näin kerran valokuvanäyttelyn, jossa oli kuvia naisista, joiden rinta/rinnat oli syövän takia poistettu. Kauniita olivat kaikki. Kuvat olivat oikeastaan todella esteettisiä ja koskettavia kauneudessaan.

olleet esteettisiä ja kauniita jos niissä olis ollu miehiä joilla on munat poistettu ??

;)

• Vaniljakaakaonainen
        ne kuvat. kirjoitti:

olleet esteettisiä ja kauniita jos niissä olis ollu miehiä joilla on munat poistettu ??

;)

No joo en tiedä, mutta munat miehellä ei vastaa rintoja naisella. Jos kuvat olisivat esittäneet miehiä, joiden rinnat on syövän takia (mieskin voi sairastua rintarauhasen syöpään) poistettu, niin kyllä ne varmaan olisivat ihan esteettisiä olleet.

En tiedä onko olemassa mitään sellaista syytä, että miehen munat pitäisi poistaa.

;)

• Vaniljakaakaonainen kirjoitti:

No joo en tiedä, mutta munat miehellä ei vastaa rintoja naisella. Jos kuvat olisivat esittäneet miehiä, joiden rinnat on syövän takia (mieskin voi sairastua rintarauhasen syöpään) poistettu, niin kyllä ne varmaan olisivat ihan esteettisiä olleet.

En tiedä onko olemassa mitään sellaista syytä, että miehen munat pitäisi poistaa.

;)

ESIM KIVESSYÖPÄ

• olisi.

;)

ollut vaikka paha eturauhassyöpä ??

Älä kiertele ja kaartele. Vastaa kysymykseen.

• Vaniljakaakaonainen
        olisi. kirjoitti:

ollut vaikka paha eturauhassyöpä ??

Älä kiertele ja kaartele. Vastaa kysymykseen.

En ole koskaan nähnyt miestä jonka "munat" (ja mitä silläkin tarkoitetaan? pelkkiä kiveksiä vai sekä kiveksiä että penistä? en ole ikinä ollut ihan varma...) olisi poistettu, joten valitettavasti en tiedä olisivatko kuvat sellaisista miehistä mielestäni esteettisiä. Heitetään nyt lonkalta, että voisivatpa hyvin ollakin, jos olisivat yhtä taidokkaasti kuvattuja kuin ne naisia esittävät.

• luulen.

En ole koskaan nähnyt miestä jonka "munat" (ja mitä silläkin tarkoitetaan? pelkkiä kiveksiä vai sekä kiveksiä että penistä? en ole ikinä ollut ihan varma...) olisi poistettu, joten valitettavasti en tiedä olisivatko kuvat sellaisista miehistä mielestäni esteettisiä. Heitetään nyt lonkalta, että voisivatpa hyvin ollakin, jos olisivat yhtä taidokkaasti kuvattuja kuin ne naisia esittävät.

niin ehkä 1 kymmenestä miesten kuvista voisi olla.

Niitä naisten kuvia nähneenä ihan ok. Ainoa asia mikä siinä häiritsee on se, että siinä on koitettu jotenkin se asia muuttaa toiseksi mitä se on. (ymmärrän toki niiden pointin)

Mä itse tykkäisen jos ne kuvat olisivat rujompia. Se esteettisyys enemmänkin luo sellaisen mielikuvan, että yritetään esittää asia toisenlaisena, kuin mitä se on.

• Vaniljakaakaonainen
        luulen. kirjoitti:

niin ehkä 1 kymmenestä miesten kuvista voisi olla.

Niitä naisten kuvia nähneenä ihan ok. Ainoa asia mikä siinä häiritsee on se, että siinä on koitettu jotenkin se asia muuttaa toiseksi mitä se on. (ymmärrän toki niiden pointin)

Mä itse tykkäisen jos ne kuvat olisivat rujompia. Se esteettisyys enemmänkin luo sellaisen mielikuvan, että yritetään esittää asia toisenlaisena, kuin mitä se on.

Syöpä runtelee ihmiskehoa, joten kuvat olisivat kieltämättä tehneet voimakkaamman vaikutuksen, jos ne olisivat olleet rujompia, vähemmän siloiteltuja -> todempia. Toisaalta ymmärtääkseni koko näyttelyssä oli osaltaan kyse myös kyseisten naisten "terapiasta", ja silloin kuvien työstäminen normiestetiikan suuntaan on kyllä ymmärrettävää.

• ymmärrän.

Syöpä runtelee ihmiskehoa, joten kuvat olisivat kieltämättä tehneet voimakkaamman vaikutuksen, jos ne olisivat olleet rujompia, vähemmän siloiteltuja -> todempia. Toisaalta ymmärtääkseni koko näyttelyssä oli osaltaan kyse myös kyseisten naisten "terapiasta", ja silloin kuvien työstäminen normiestetiikan suuntaan on kyllä ymmärrettävää.

sen täysin, mutta voisiko jollekkin olla parempaa "terapiaa" että ne kuvat hyväksyttäiseen sellaisena, kuin ne on ??

• ....
        kynän kirjoitti:

rinnan alle, eikä se putoa, on naisella riippurinnat.

- Tunnettu ajattelija

pysyisi varmaan kokonainen penaali :p

• Vaniljakaakaonainen kirjoitti:

http://www.nothingtoxic.com/media/1242521986/Man_Recovering_after_His_Penis_Was_Cut_Off_From_Bug_Bite

• hieman.

• Vaniljakaakaonainen
        ymmärrän. kirjoitti:

sen täysin, mutta voisiko jollekkin olla parempaa "terapiaa" että ne kuvat hyväksyttäiseen sellaisena, kuin ne on ??

Ihannetapauksessa varmaan olisi niin. Todellisuudessa kuitenkin paras terapiamuoto identiteettikriiseissä on sellainen, jossa todellisuus kohdataan vähä vähältä.

• niillä.

Ihannetapauksessa varmaan olisi niin. Todellisuudessa kuitenkin paras terapiamuoto identiteettikriiseissä on sellainen, jossa todellisuus kohdataan vähä vähältä.

sitten kaikilla samanlainen identiteettikriisi ??

ja

Onko sitten epärealistisen kuvan antaminen hyvästä ?

• Vaniljakaakaonainen
        hieman. kirjoitti:

häiritsevää. Mutta feministit iloitsee.

Videopätkässä ei oikein tuo esteettinen funktio toteudu eikä siinä tilanteessa varmaan ollut taiteelliseen ilmaisuun edes aikaa. Todellisuus-ulottuvuus oli kyllä hyvin edustettuna :D

Miesparka (siis tuo videon mies)...

"Mutta feministit iloitsee."

Minä olen jonkinlainen feministi, mutten iloitse...

• niin on.

Videopätkässä ei oikein tuo esteettinen funktio toteudu eikä siinä tilanteessa varmaan ollut taiteelliseen ilmaisuun edes aikaa. Todellisuus-ulottuvuus oli kyllä hyvin edustettuna :D

"Mutta feministit iloitsee."

Minä olen jonkinlainen feministi, mutten iloitse...

Hirveätä että siinä ei mietitty yhtään sen miehen eheytymistä. Tuollalailla törkättiin realistista kuvaa.

(siis kukapa muukaan)

Minä olen jonkinlainen feministi

Eli minkälainen ?

• Vaniljakaakaonainen
        niillä. kirjoitti:

sitten kaikilla samanlainen identiteettikriisi ??

ja

Onko sitten epärealistisen kuvan antaminen hyvästä ?

tutkitusti parasta terapiaa on sellainen, jossa tosiasioiden prosessoimiseen annetaan aikaa. Kai siihen aina kuuluu jonkinasteinen kusetus alkuvaiheessa. Tiedostamaton hoitaa loput.

• mikä.

tutkitusti parasta terapiaa on sellainen, jossa tosiasioiden prosessoimiseen annetaan aikaa. Kai siihen aina kuuluu jonkinasteinen kusetus alkuvaiheessa. Tiedostamaton hoitaa loput.

nyt sopii kenellekin.

• Vaniljakaakaonainen
        niin on. kirjoitti:

Hirveätä että siinä ei mietitty yhtään sen miehen eheytymistä. Tuollalailla törkättiin realistista kuvaa.

(siis kukapa muukaan)

Minä olen jonkinlainen feministi

Eli minkälainen ?

Tuskinpa siinä ainakaan oli kukaan feministi kuvailemassa :D

"Eli minkälainen?"

Radikaalifeministi. Ja se on sitten eri asia kuin radikaali _ _ feministi. Olennaisinta radikaalifeminismissä on se, että naisen ja miehen sukupuoliero tunnustetaan ja sitä pidetään hyvänä asiana. Eli radikaalifeminismi on ns. sukupuolineutraalin ja androgyynin feminismin vastakohta feminismien kentällä.

• ...

Voihan se mies sanoa niin, mutta ensin pitäisi määritellä sana "isot rinnat" mistä koosta se alkaa.

• alkaa.
        ... kirjoitti:

Voihan se mies sanoa niin, mutta ensin pitäisi määritellä sana "isot rinnat" mistä koosta se alkaa.

tapauskohtaisesti C kupista.

• Ei ne rinnat vaan kokonaisuus. Kuka nyt rintojen kanssa seurustelee.. ;-)

• scale__

hyvin pienirintaisen naisen kannssa lyhyen aikaa seurustellutkin. Että ei se niistä rinnoista ole kiinni.

Mä en edelleenkään osaa kertoa, mikä naisessa on se tekijä, joka saa minut ihastumaan. Olen oikein koittanut katella, kun nään sellaisen naisen, joka herättää mun mielenkiinnon, että mikä se tekijä voisi olla, mutta huonolla menestyksellä.

Viimeksi viikonloppuna näin yhden sellaisen ja päädyin siihen, että se oli se punainen tukka ja kasvonpiirteet.

• Väliaikainennimimerkki

Tietenkin rinnat ovat niitä asioita, jotka kiinnittävät huomion, mutta henkilökohtaisesti niiden koko ei lainkaan vaikuta itse tunteisiin.

• äölkfdsäöld

Tykkää rinnoista niin paljon, että niiden takia rakastuu keneenkään.

• KoppavaHoro

että kuka nainen edes haluaa rakastua sellaiseen mieheen, jonka rakkaus kohdistuu naisen kuppikokoon!

Ymmärrän, että kumppanin tulee olla visuaalisesti viehättävä (ainakin yleensä näkökykyisillä), mutta Rakkaus (isolla ärrällä) ei voi olla kestävällä pohjalla, jos se perustuu toisen ihmisen yhteen ruumiinosaan. Kauneus, se kun on katoavaista.

Voitko itse kuvitella rakastavasi miestä vain yhden ruumiillisen ominaisuuden perusteella?

• lkjlköjlkjö

Hugh Hefnerilläkin on 3 kaunista tyttöystävää, jotka kaikki sanoo rakastavansa sitä.

• jooölöl

Kyllä pienirintaiset käy, itsehän olen persemiehiä, ja rinnat jäävät vähemmälle bongailulle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe