Lexus IS-F heti jälkijunassa, nöyryyttäjänä Nissanin uusi supertykki GT-R!
Nissan GT-R
8
1059
Vastaukset
- jälkijunassa?
Sulta on jäänyt huomaamatta sellainen pikku juttu, että GT-R ja IS-F ei ole toistensa kilpailijoita. GT-R on varmasti nopeampi, mutta IS-F on tilavampi, monikäyttöisempi ja halvempi. Ja ainakin omaan silmään myös tyylikkäämpi.
- !"#¤%&/(
jättää saksan romut jälkeen mennen tullen. Tässä näette että japanista ne tosi autot tulee.
Voisin ostaa jommankumman LFA:n tai GTR:än. kumpaa suosittelette. - ihan...
!"#¤%&/( kirjoitti:
jättää saksan romut jälkeen mennen tullen. Tässä näette että japanista ne tosi autot tulee.
Voisin ostaa jommankumman LFA:n tai GTR:än. kumpaa suosittelette.noin jyrkästi asiaan suhtautua? Minä ottaisin ihan mielelläni M5:n V10:llä ja mieluiten farmarikorilla, siinä on asennetta.
- ===============
ihan... kirjoitti:
noin jyrkästi asiaan suhtautua? Minä ottaisin ihan mielelläni M5:n V10:llä ja mieluiten farmarikorilla, siinä on asennetta.
nyt semmoisella natsien koirankopilla kehtaa ajaa julkisella paikalla? Tosi paljon asennetta joo...
- xDrive
=============== kirjoitti:
nyt semmoisella natsien koirankopilla kehtaa ajaa julkisella paikalla? Tosi paljon asennetta joo...
M5 BMW olisi ihan COOL!.
- Ano
Jonkinlainen tulotasomoderointi esim Lexus, Ferrari jne...-foorumeilla olisi ihan tervetullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337