Tapasin tänään luontaishoitajan, jolla taitoa ja tietoa vyöhyketerapiasta, hermoratahieronnasta, kuppauksesta, homeopaattisista lääkkeistä jne. Seinällä komeili pitkät rivit vauvojen kuvia, joita hoitojen avulla on saatu alkuu. Onko kellään kokemuksia?
Kokemuksia luontaishoidoista?
4
675
Vastaukset
- maissinaksu
Mä kävin vyöhyketerapiassa 4 krt ja en apua lapsettomuuteen saanut ( tosin myöhemmin ilmeni ettei lapsettomuuden vika ollutkaan mussa) vaan sain avun järkkykipeisiin kuukautisiin..hoidon jälkeen oli hyvä olo..suosittelen!
Hei!Mitä menettääkään,jos kokeilee vaihtoehtohoitoja..?Itsekin olisin kokeillut,jos nuorempi olisin ollut,kun hoitoihin lähdin.No;nyt itse työskentelen vaihtoehtohoitajana,vaikka itse sain/saimme lapset "kovilla hoidoilla"!Mutta ei pidä ajatella "simbsalabim";1 kerta vaihtoehtohoitajan luona ja se on siinä...Raskautuminen heti onnistuu.Kärsivällisyyttä.......Hyviä plussatuulia kaikille/kaikenlaisissa hoidoissa oleville!!!!Halit!!!!!!!!!:):):)
- parempaa ruokaa rahalla
- 12989
Mä olen käynyt nyt 10 kertaa vyöhyketerapiassa (aiemmin kokeiltu clomikiertoon 3 inssiä). Raskaaksi en ole tullut.... vielä, mutta "terapeuttini" sanoikin, että noin 10 kertaa on hyvä aloitus, nyt muutaman viikon päästä käyn vielä 2 kertaa ja sit ilmeisesti jonkin aikaa seurataan, mitä tapahtuu..... Nyt olen ainakin huomannut, et kuukautis vuoto on ollut erilaista vyöhyketerapian jälkeen, vuotopäiviä on enemmän ja kiertokin on hakenut omaa paikkaansa. Eli mulla ainakin on jotakin kropassani tapahtunut. Yksilöllisestihän toki ihmiset tähänkin reagoivat!
Meillä on syksyksi suunniteltu jo valmiiksi ivf-hoito, mut mieheni kans päätettiin, et kokeillaan nyt tätä vyöhyketerapiaa lapsettomuuspolin kesäsulun ajan.
Kesäisiä plussatuulia!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264