Ihmemarja on hittituote jenkeissä

namnamnam

14

8101

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirtelön makuista olutta tai viskiä... Sen ymmärrän kyllä jos kaikki lääkkeet maistuisivat pirtelölle ;)

• miss sweden
    • mieluummin

muuttaisi mieluummin suklaapirtelön olueksi.

• pyhän alkoholin

takia. On se niin hyvää mutta pahan makuista.
      Miksi emme herättäisi Jeesusta henkiin hänhän se keksi muuttaa veden viiniksi.
      siitä alkoikin sodoman ja gomorran kaltainen irstas meno. Alkoholihan tunnetusti poistaa estoja varsinkin niitä seksuaalisia.

Ja tuohon aikaan ihmiset oli muutenkin sivistymättömiä, niin siitä juopottelustahan seurasi kunnon orgiat.'
      Herodes vai kuka lie sitten päätti pääsyllisen eli Jeesuksen ristiinnaulita pahoista teoistaan.

Nyt me kaikki "alkoholistit" häntä palvomme vapauttajanamme. Hän oli ensimmäinen joka rikkoi kieltolain periaatetta. Näin historia vääristyy helposti. Jeesus oli juoppohullu.

Mikähän saisi Ganjan maistumaan alkoholilta.
      Sitten sekin ehkä hyväksyttisiin alkoholin rinnalle terveellisempänä ja inhimillisempänä päihteenä.

• muuta.

...

• ..........

ennen kuin alkaa nurisemaan. Jos lontoo taipuu, niin tuolta voi lukea, mistä on kyse: http://en.wikipedia.org/wiki/Synsepalum_dulcificum

Tuo oluen maun muuttuminen oli vain yksi esimerkki, selvästikin ihan vaan sen vuoksi, että kiinnittäisi ihmisten huomion.

• suklaa on hyvää

juu

• saatikka oluen

suklaa on hyvää

• oluet suomessa

Suomalainen olut ja muutkin alkoholi juomat ovat pahan makuisia, Olen löytänyt ainoastaan kolme alkoholipitoista juomaa joiden maku on senverran välttävä että niitä voin juoda.
      (Säästyypähän rahaa.)
      Mietin tässä yksipäivä ottaessani yskänlääkettä kevät vilustumiseeni että, jos kerran lääke yhtiöille syynätään niinkin paljon rahaa kuin mitä on annettu ymmärtää
      niin mikseivät ne ole alkaneet valmistaa lääkkeitä jotka oikeasti olisivat hyvän makuisia?

Jopa ne lapsille tarkoitetut MANSIKAN makuiset ovat pahoja ja kaikkea muuta kuin mansikan makuisia. >P YÖK!

• voi olla miun maun mukkaan....

Jos mä halua pirtelön makua, niin ostan pirtelön. Olutta juo juuri sen oluen maun takia...

• Lontoon_trendit

Itse kyllä nautin alkoholijuomia niiden maun takia, en niinkään vetääkseni p*****t olalle. Joten ihmemarja ei minulle maistuisi.

Mutta laihduttajille marjasta saattaisi olla hyötyä, jos vihannekset maistuisivat suklaalle. Tai ehkä kahvista voisi jättää helpommin sokerin kokonaan pois.

• Laura S.

Uskon että tämä marja olisi mahtava diabetikoille jotka, eivät voi syödä sokeria kun vain rajallisen määrään :)

• virkaheitto

No tämähän se tästä vielä puuttuikin! Nyt voi kossuakin juoda ilmeisesti kokonaisen pullon kertaheitolla.

• Minä tietenkin

Menin ja soitin tukkuun että nyt pojat liikettä renkaisiin. Haluan juurikin tuota suklaisaa marjaa. Sitähän tulee suomeen markkinoille... Sanokaa mitä sanotte, mutta minä ostan ainakin kokeeksi ja kritisoin sitten vasta. Suomessa kyseistä tuotetta ei ole vielä. Perjantaina tiedän saanko tukun pojat hakemaan vai pitääkö itse käydä hakemassa... En halua oluesta suklaapirtelön makuista mutta minun kaltaiselle ihmiselle kyseisestä tuotteesta saattaa olla suurikin hyöty makean nälkään silloin kuin se iskee. Tai itsehhän olen rajannut tuotteet mitä syön ja mitä en ja jo sillä tavalla saanut pudotettua 10 kiloa muuttamatta mitään muuta, mutta kyseinen tuote antaisi vaihtelua makuihin. Eli samaa sapuskaa mutta täysin eri maku. Jos toimii kehutulla tavalla, niin miksi en ostaisi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe