ja tähän pitäisi voida vastata fiksusti eikä saisi pottuilla? Jos joku voisi vastata fiksusti siihen en minä kykene.
http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=1500000000000015&posting=22000000035664644
tänne tämä kuuluu
3
532
Vastaukset
- no jaa
Onko sitten vaikea olla vastaamatta lainkaan jos ei fiksuun vastaukseen kykene!
Onko niin vaikea kirjoittaa, että noin pienellä lapsella täytyy olla uimavarustus sen mukaan, ettei toisten uijien tarvitse kärsiä uloste-ongelmasta kun on kyse suljetusta altaasta.
Itse en ainakaan missään yleisillä uimarannoilla ole vuoden ikäisillä mitään "uimasuojia" nähnyt.- tarkkana
kysymys uima-altaasa eikä hiekkarannasta. Siinä on hieman eroa ja periaatteessa ei olisi kiva uida sinun pentusi kusessa ja paskassa edes siellä.
- onko sulla lukihäiriö
tarkkana kirjoitti:
kysymys uima-altaasa eikä hiekkarannasta. Siinä on hieman eroa ja periaatteessa ei olisi kiva uida sinun pentusi kusessa ja paskassa edes siellä.
No siihenhän tuossa jo vastattiin. Onko sulla jonkinlainen lukihäiriö? Jollain näkyy olevan vaikeuksia vastata asiallisesti ja sitten näkyy olevan sinun kaltaisia joilla on nähtävästi eräänlainen erite jo noussut tuonne yläosastoon! Täytyy vielä kiukutella kuin pahaiset kakarat. (Toisaalta tuo on loukkaus monia lapsia kohtaan verrata sinun kaltaisiasi ihmisiä heihin...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214