eläinten kaltoinkohtelu

=( )=

joka päivä hylätään ja kidutetaan tuhansia eläimiä ympäri maailmaa. ja kuka tästä on vastuussa? me ihmiset. me luulemme ettei eläimillä ole tunteita tai älyä. me luulemme ettei ne tunne iloa tai tuskaa. se on valhetta. Eläimet tuntevat tuskaa ja iloa ja niillä on älyä. olen kuullut monia tarinoita joissa ihmiset ovat hylänneet tai kiduttaneet eläimiään. Eräs nainen oli laittanut kissansa pesukoneeseen,(jonne kissa kuoli) koska siitä lähti liikaa karvaa! En ymmärrä miten joku voi työskennellä turkistarhassa,teurastamossa,pentutehtailijana jne. kun näkee ympärillään satoja kärsiviä eläimiä ja niiden tuskaisia ja armoa anovia silmiä. Miten joku voi kiduttaa eläimiä ja katsoa vierestä kun ne kärsivät?? Monet koiratarhasta ostetut koirat ovat joutuneet pahoinpidellyiksi ja kaltoinkohdelluiksi,ja silti ne yhä luottavat meihin ihmisiin kiintyvät ja rakatavat meitä! tällä eläimet kertovat-palstalla on monia sydäntäsärkeviä kertomuksia kaltoinkohdelluista ja hylätyistä eläimistä,kuten tarina: miten sä voit? ja lucyn tarina. Toivotaan että sinä joka luet tämän tekstin,hoidat ja rakastat lemmikkiäsi kunnolla,se on sen ansainnut!

2

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuuli64

Tämä on surullista ja jokapäiväistä. Itse pyrin puuttumaan asioihin sillä hetkellä, jos näen vääryyttä puutun siihen heti.Kuulun Animaliaan ja Rekku Rescueen. Teen työtä eläinten hyväksi joka päivä. Vaikuttamalla omilla asenteila.
      Lisäkisi minulla on löytökoira Espanjasta, joka on ihana ja se on rakastettu. Silmäteräni, rakkaani.
      On todella kauheaa miten paljon eläimet, puolustuskyvyttömät kärsivät. Eläimet tuntee ja aistii moninkerroin enenmmän vielä kuin luomakunnan kruunu ihminen. Se on pahin peto!
      Eläinkokeet, turhat, härkätaistelut, espanvinttikoirat ym, kaikki kuolevat tuskallisesti, kun niitä ei tarvita. Vain ihmisen ilon aiheeksi. Kun mikään ei enää riitä ihmisen elämässä. Pitää olla jotain, jotain joka antaa "nautintoa". Se onkin niin sairasta!

Tänäkin kesänä moni ottaa taas kesäkissan!
      Moni koira kuolee autoon, kuumuuteen!
      Miks ei valistus mene perille: EI kun ihminen ei välitä!

Välitä eläimistä, ne ovat viattomia ihmisten pahuuteen!

• lapset kärsii

Vanhemmat jotka tunteettomasti hylkäävät loman loputtua suloisena otetun pienen kissanpennun tai lopettavat kissansa heti, kun "kyllästyvät" siihen, tekevät todella pahaa vauriota myös lapsilleen (joista he kuitenkin edes vähän välittävät).

Heidän lapsistaan tulee myös kylmiä ja tunteettomia ja he kärsivät luonteensa puutteista kuolemaansa saakka. Sellainen ihminen ei pysty rakentamaan hyvää rakkaussuhdettakaan ei edes riittävän kiinteitä ja toinen toistaan tukevia ystävyyssuhteita.

Tai voi käydä niinkin, että heidän lapsilleen on jossain (esim. leikkikoulussa saatu opetettua empatiaa) ja lapset alkavat sisimmässään vihata omia vanhempiaan ja kärsivät suuresti lemmikkinsä hylkäämisen/tuskan vuoksi.

AJATELKAA VANHEMMAT EDES LAPSIANNE, VAIKKA ETTEI ELÄIMIÄ OSAISI ARVOSTAAKAAN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe