Tässä tullu pähkäiltyä elämäntilannetta ja kun ikääki kertyny 25, niin sitä pistää vähän miettiin, että jotain tässä pitäis keksiä. Nähä maailmaa, saada uusia kokemuksia..
Itsellä ei oo vielä perhettä yms. joka estäis lähdön, joten senki takia nyt ois saumaa.
Oon aikasemminki miettiny tuota rauhanturvaaja hommaa, mutta nyt ekaa kertaa vähä totisemmin.
Millainen kokemus se on? onko kannattava reissu?
Itse oon tällanen urheilullinen tyyppi, sotilasarvolta korpraali, ei rikostaustaa.. että vois varmaa ihan kohtuu hyvät mahikset kuitenki päästä.
Mielenkiinto heräs
-Kiinnostunut-
1
559
Vastaukset
- Jamo2
Kannattee lähteä jos mahollista...PV:n oma henkilökunta on oma lukunsa,mutta reserviläiset tulee hienosti toimeen,riippuu tieten porukasta. Ajanviete mahollisuudet on hyvät,itsestähän sekin on kiinni. Ex faitteri jutut kannattee ottaa varauksella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327