♥○o○0○o○O0O○o○0○o○♥
Ja minä kysyn -
Mikä talvi
Kun aurinko
piirtää
lyhimmät varjot
jos niitäkään
Kun linnut
eivät nuku
silmäntäyttäkään
Yötä ei päivästä erota
Niin kuin ei
voi erottaa
kahta sydäntäkään
Jotka toisiaan
kaipaa ja rakastaa
♥○o○0○o○O0O○o○0○o○♥
TÄSSÄ KESÄAAMUSSA
8
506
Vastaukset
- padme_amidala
..ihana ajankohtainen runo sinulta. Sireenien tuoksuun valoisassa aamussa on ihana herätä. Mutta tuntuisiko kesä näin ihmeelliseltä, jollei olisi talvea välissä.
Kiitos tästä aamun lukuhetkestä : )- *MURUKULTA*
Kyllä se niin taitaa olla että tämä vastakkaiset asiat juuri tekee niitä elämyksiä, että osaa nauttia vaikkapa nyt kesästä, kuivuus laittaa tykkäämään sateesta jne.
En tiiä miten aprikkalaiset osaa olla ilman lunta, *pyörittelee silmiä* mikä sen kesäisyyden vastakohta siellä,,joku 15'.. hehehe...
Ok...joku vois sivistää minua tässä... ;))
Tuo tuomi on mulla joka yllättää minut aina kukillaan, just kun katson että ei ole etes nuppuja, niin johan tuntuu kukat pöjähtävän täyteen loistoon, kun vain selkänsä on kääntänyt!
Nopeaa täytyy kaiken tapahtua täällä pohjoisilla perukoilla, missä jääkarhut ja mammut..E-ei ku hei..
No, ei näy kuin kuumailmapallo ja.. mitä minun vanhat kansakouluopettajan silmäni näkevätkään,, vain ämpärillisen kahvia :D
Siispä mukvaa perijantaita ja viikonloppun alkua ! :)
- Kalle K
laiskistunneet helteellä....
Täyskesäsen runon oot tehny takso mykket siitä
Omenapuut ja pihlajat näkkyy kukkivan mutta
tärkeempi asija oes tuo muurahaespesä että
onkohan siinnä tarpeeks lämmintä elikkä
kolomekymmentä astetta
Kun jäe nuita viime syksyn hetelmiä ja marjoja
Ne kun laettas pönttöön ja paljo sokeria ja
pessään sihisemmään....mietonpi vaehtoehto...
Eipä siihen oes vallesmannilla nokan koppauttamista....
Toevotan vuan hyvvee illanjatkoo....ja yks asija
viellä....tarkottiko ne etellisen runos merkit
tukkilauttaa?- *MURUKULTA*
Juu kato ku se tiää lämpö vaikuttoo silviisiin tuonne piäkoppaan.
Nimenommoon siihen kohtoon jossa lukkoo notta:
"runolokero kautta vastauksenanto kautta kommentointi ym. siihen liittyvä kautta rinnastettava toiminto,,niiiin ja vielä, ei koske säh.pos. eikä muita siihen rinnastettavia kuten meseä kautta ynnämuuta sen sorttista vapaehtoista toimintoa. Seikkaperäiset tarkennukset, katso liitteet, jos huvittaa!"....
Tuot noin, oot sei tekemäss jottain hetelmäsoppoo...
muurahaispesäss...Mitenhän tuo nyt oh..
Vuaan tuostapa tul mieleen jotta muistelen tv:ssä kerrattain yks äijänkutale paisto niit munnii..siis muurahaisten munnii ja syyä rouskutti mänemään.. Kai ne rotteenipitosia ol..
Siinpä ois eksoottista sesonkiruokoo, siitt tekköön vuaan kaikk.
No uattele, vaikk kylän paariin,,korvois ne iänikuset ranskanpotatit!
Ja onhan se hyvä tietee tuokii, jotta niit voip syyä mehtäss, jos vaikka sattuu eksyy,,, Pittee vuaan muistaa ottoo sähkörilli mukkaan.....
Vai että tukkilautta se näkiss tuaas ,,,mee kuule optikoll hakkee kakkulat!
Siin on sytämmiä, niit rakkauven tunteit ja unen aaltoloit jot ilimass sillai väräjöö!
Se tiiä mittee, ko hetelmäsoppooki keitte kusiaspesäss..
Voi mun päiviä! ;D
Nyt myö juuvaa iltasumpit, Kalle, simmoset ihan tavalliset,, sanosinko normaalit :))) vai mittee!
Notta heikunkeikun nyt, Kalle K ja mukvaoo iltoo Murulta! :)
- *Rakkaudenlahja*
ovat yhdessä ehjät eikä niitä rakastavia sydämiä mikään voi erottaa ei edes myrskyn tuulet.Kirjoitit jälleen aivat ihanan hienon rakkausrunon.Sydämelliset kiitokset!*halii*
- Helkkylaulu
Ihmettelem mää vaa,
kui sitä murttel runonki saa?
Ei siin sit muut ku yrittä koitta,
ettei tartte yksinäs soitta.
Ku kerra mene toi savokski asti,
mimmot sit ettei tul turustki lasti? - *MURUKULTA*
Nythän kaikki elää ja hengittää - kasvaa ja kukoistaa
Aistit valppaina kokemaan ja tuntemaan -
kuinka rakkausaaltoja sataa.. :)
Uusi hieno päivä aukeamassa jälleen -
Muru pitää kiireisenä, mutta toivottavasti siellä vain ihanaa oleilua ja nauttimista kesäisestä päivästä! :) - *MURUKULTA*
Helkkylaulu kirjoitti:
Ihmettelem mää vaa,
kui sitä murttel runonki saa?
Ei siin sit muut ku yrittä koitta,
ettei tartte yksinäs soitta.
Ku kerra mene toi savokski asti,
mimmot sit ettei tul turustki lasti?Kyl ny taitasi mennä liikka vaikkiakss! :\
Murukullan täyttsi häppeten tunnuta ny
ja pyyrell antseks kauhiast kaikilt turkkulisilt!
Kyll sitä Muru sujuvat kuuntelee vai eippä ossa
raatata kotitarpeisiinkaan ollnga.
Vaa terveisii Murult sinne kaikill oike pall ja hyvää kesäpäivää! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363817- 122586
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372005Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4991288- 821272
- 141266