Moottoripyörän hankinta?

Jermuxi tms.

Olen harkinnut pidemmmän aikaa moottoripyörän, kuten alan miehet sanovat mopon, ostamista itselleni.
Kertokaas atvon palstalaiset, saako tämänikäinen ystäviä moottoripyöräharrastuksen myötä?

38

1628

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järjenjuoksusi tason

on aivan sama vaikka harrastaisit rivitanssia, taitaisi ystävät olla vähissä.

• Jermuxi tms.

mutta, suattaahan se olla olematakii, Kjäh.

• hauskaa tämä,

aina kun joku tekee aloituksen on siihen vastaus jotain joka pyrkii litistämään aloituksen.
        Täytyy jonkun kytätä epätoivoisesti palstaa, että pääsee aina sanomaan jotain halveksivaa heti ensimmäisenä.

• vaan avaukseen
        hauskaa tämä, kirjoitti:

aina kun joku tekee aloituksen on siihen vastaus jotain joka pyrkii litistämään aloituksen.
        Täytyy jonkun kytätä epätoivoisesti palstaa, että pääsee aina sanomaan jotain halveksivaa heti ensimmäisenä.

älä kommentoi muitten vastauksia :))

• jos täällä
        vaan avaukseen kirjoitti:

älä kommentoi muitten vastauksia :))

ei saa kommentoida muiden kirjoituksia niin kuiva on palsta.Silloin ei saakaan kirjoitella kuin aloittaja vaan.
        Mees katsoon, osuiko päivän lääkitys ihan kohdalleen?
        Jäikö kenties punainen pilleri ottamatta?
        Se joka tekee hyvän mielen?

• lue nyt vielä
        jos täällä kirjoitti:

ei saa kommentoida muiden kirjoituksia niin kuiva on palsta.Silloin ei saakaan kirjoitella kuin aloittaja vaan.
        Mees katsoon, osuiko päivän lääkitys ihan kohdalleen?
        Jäikö kenties punainen pilleri ottamatta?
        Se joka tekee hyvän mielen?

edellinen oma vastauksesi uudelleen ja mieti mihin virheeseen sinä itse sorruit?

• en ole
        lue nyt vielä kirjoitti:

edellinen oma vastauksesi uudelleen ja mieti mihin virheeseen sinä itse sorruit?

sanonutkaan ettenkö virheisiin sortuis, mutta sainpahan sanottua mitä halusin ;))
        Hieno perjantaipäivää sullekin, muruseni!

• tyttönen vm. -63

Motoristit ovat ystävällistä kansaa ja yhteinen mielenkiinnonkohde virittää keskustelua missäpäin maailmaa liikutkin. Varsinkin näin meidän hiukan kypsempien ;) mopoilijoiden keskuudessa.

• Jermuxi tms.

Vaikka olenkin suosittu ihmisenä, ystäviä ei koskaan ole liikaa ;))

• ikäinen

Etkös ole vanhempi kun tämän ikäiset?

• Jermuxi tms.

Yritin vähän sellaista piiloviestintää, kun kuitenkin täällä tulee useimmiten kirjoiteltua...Käviskö 40 ikäinen? :)

• enemmän?
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Yritin vähän sellaista piiloviestintää, kun kuitenkin täällä tulee useimmiten kirjoiteltua...Käviskö 40 ikäinen? :)

50 tai 60 ?

• saisit naisten huomion..;)) Motskarimiehet on nii sexyjä..:))

• Kaupungin rumin mies

Siis moottoripyörä voi olla seksikäs, mutta ei se miestä välttämättä tee seksikkääksi,jos mies ei jo ennemmin ole seksikäs, näin minä ajattelen.

Olen tosiaan kaupunkini rumin mies, enkä usko, että moottoripyörä lisäisi naisten kiinnostusta minua kohtaan yhtään, ja en ole ruma mies sillai naisten tarkoittamalla "komea-ruma-mies" -tavalla,vaan tämmönen nyhjäke-nössö-tyyppinen silmälasipäinen, naismaisen hento ruma mies.

Niin että unohdetaan koko juttu, kaatuisin vain sillä motskarilla, kun olen tämmöinen heinänkorsi, ja näyttäisin sen jälkeen vain entistä typerämmältä.

• Kaupungin rumin mies kirjoitti:

Siis moottoripyörä voi olla seksikäs, mutta ei se miestä välttämättä tee seksikkääksi,jos mies ei jo ennemmin ole seksikäs, näin minä ajattelen.

Olen tosiaan kaupunkini rumin mies, enkä usko, että moottoripyörä lisäisi naisten kiinnostusta minua kohtaan yhtään, ja en ole ruma mies sillai naisten tarkoittamalla "komea-ruma-mies" -tavalla,vaan tämmönen nyhjäke-nössö-tyyppinen silmälasipäinen, naismaisen hento ruma mies.

Niin että unohdetaan koko juttu, kaatuisin vain sillä motskarilla, kun olen tämmöinen heinänkorsi, ja näyttäisin sen jälkeen vain entistä typerämmältä.

Etköhän nyt vähän liian kriittisesti arvostellut itseäsi?? Ei se ulkoinen komeus ole se kaikkein tärkein.Vaikka saattaisit itse nähdä itsesi noin,niin joku nainen ei välttämättä ajattele.Useinhan on juuri niin,että mitä komeampi ulkokuori,niin sitä paskempi sisus.Taas sillä vähemmän komeammalla voi olla se sisäinen puoli niin rakastettava,että se saa sen ulkokuorenkin hohtamaan..:)

• BööJaBöö

Ystäviä saa...ilman kirjoittamattakin ja toki kirjoittamallakin...

ja sun ikäinenkin saa...mut eri-asia mitä saat..iäksexi :)))

Hmm..mä kerron kans, mulla on pyörä ja ystäviä..vaik oon tään ikänen :)

Hei...mitähän mä söisin huomena..ystävä jermuksiko ?

Ai niin, mä olen se TheRealNicki, ok !

• sä olet

se realNicki, niin olet pahasti kännissä..ok???

• *TheRealNicki*
        sä olet kirjoitti:

se realNicki, niin olet pahasti kännissä..ok???

Olin Kännissä..mut eise haittaa :))
        Mut nyt vain hiukan...mutku tää suomi juottaa mua...eiku Leila...mut eisekään haittaa, koska mielelläni juon ja ku oon tään ikänen ni saan muutakin kun juotavaa...toivottavasti..

Hyvää kesää sinulle ja kauniita sateisia päiviä.. :)

Älä unohda rusketusta, mut ei hätiä..grilli on vanha keksintö :D

• Poti

???

• Varmasti saat ystäviä mopoharrastuksen myötä. Tuntemattomatkin mopoilijat tervehtivät sinua vaikkapa kahvilassa jos sinulla on ajoasu päällä tai jotain mistä sinut tunnistaa mopoilijaksi.

Asiasta kolmanteen... olet eri Jermuxi joka tällä palstalla myös kirjoittelee :). Olenko oikeassa? :)

• Jermuxi tms.

Olen tosiaan eri Jermuxi joka yleensä tällä palstalla kirjoittelee. Alkoi ottaa äijän ylimielinen suhtautuminen päähän, joten piruttaan valitsin saman nimimerkin, Kjäh.

Olen huomannut tuntemattomilla mopolijoilla olevan tiettyä yhteenkuuluvuutta kun he tapaavat toisiaan.

• Jermuxi tms. kirjoitti:

Olen tosiaan eri Jermuxi joka yleensä tällä palstalla kirjoittelee. Alkoi ottaa äijän ylimielinen suhtautuminen päähän, joten piruttaan valitsin saman nimimerkin, Kjäh.

Olen huomannut tuntemattomilla mopolijoilla olevan tiettyä yhteenkuuluvuutta kun he tapaavat toisiaan.

Kävin välillä nukkumassa.

Ei Jermuxia kannata tosissaan ottaa. 'Tunnen' Jermuxin monen vuoden ajalta. Hän on reilu ja mukava kaveri. Hieman provosoi välillä saaden siten pyörrettä keskusteluihin.

Moottoripyöräilystä vielä - surettaa kuinka paljon viime kesänä sattui kuolemaan johtaneita onnettomuuksia. Tämäkin pyöräkausi on alkanut yhtä huonosti. Harva se viikko saa lukea ikävästi päättyneistä ajoista :(.

Ekkös sä olekkaan se meitin tuttu Jermuliini??? :O

• Jermuxi tms.

Se ostaa vaikka mitä mopokamaa, mutta sen jälkeen ne huomaakin koko tyypin feikiksi, niin ne kyykyttää sitä ihan niinkuin meikäläinenkin aina kyykyttää sen täällä palstalla. Siihen perään aito Kjäh!
        Kuis muuten kulkee Marijettix?

• Jermuxi tms.
        Jermuxi tms. kirjoitti:

No mikäs ihme se nyt, koska olet niin huono sanailija verrattuna minuun.
        Pai tö vei, onko toi feikkaaminen sun mielestä piruilua? Et taida sitten oikein tietää, kuinka hauskaa feikin kyykytys on? Feikin rääkkääminen on lempipuuhaani ja se lähentelee jo taidetta.
        Niistä nyt se nenäsi ja katsotaan onko sinulla verbaalista lahjakkuutta laittaa tänne palstalle näytiksi..
        Joo ja saat nousta sieltä kyykystä siksi aikaa, että yllät näppikselle....hah!

• Jermuxi tms.
        mii-su kirjoitti:

Ekkös sä olekkaan se meitin tuttu Jermuliini??? :O

Missä vaiheessa mä olisin laittanut tollasia pehmolällytekstejä tonne jostain kavereitten etsimisestä moottoripyöräilyn avulla...Sissus sinua Misukka nyt kuules.
        No, ihkaelävä feikki siis palstalla ja sitähän pitää vähän "potkia" pitkin palstaa. Hauskaa tästä tulee, kunhan se tyyppi..Meinasin muuten kirjuuttaa, että nainen, alkaa kitisemään kyykystä jotain hermostuksissaan.
        Ai minkä takia nainen on tuo feikkaaja..No on niin pehmeetä ja siloiteltua tekstiä, ettei karu jätkä tollasta pehmolällyä kirjuuta. Hah!

• lyhyt
        Jermuxi tms. kirjoitti:

No mikäs ihme se nyt, koska olet niin huono sanailija verrattuna minuun.
        Pai tö vei, onko toi feikkaaminen sun mielestä piruilua? Et taida sitten oikein tietää, kuinka hauskaa feikin kyykytys on? Feikin rääkkääminen on lempipuuhaani ja se lähentelee jo taidetta.
        Niistä nyt se nenäsi ja katsotaan onko sinulla verbaalista lahjakkuutta laittaa tänne palstalle näytiksi..
        Joo ja saat nousta sieltä kyykystä siksi aikaa, että yllät näppikselle....hah!

Ei tarvihte mennä kyykkyynkään Ja pampulasormet..
        Anna palaa vaan, se kyllästyttää monia.

• Jermuxi tms.
        lyhyt kirjoitti:

Ei tarvihte mennä kyykkyynkään Ja pampulasormet..
        Anna palaa vaan, se kyllästyttää monia.

Katellaan, pärjääkö se sanailussa. Olisi hauskaa taas vähän kisailla.

Missä vaiheessa mä olisin laittanut tollasia pehmolällytekstejä tonne jostain kavereitten etsimisestä moottoripyöräilyn avulla...Sissus sinua Misukka nyt kuules.
        No, ihkaelävä feikki siis palstalla ja sitähän pitää vähän "potkia" pitkin palstaa. Hauskaa tästä tulee, kunhan se tyyppi..Meinasin muuten kirjuuttaa, että nainen, alkaa kitisemään kyykystä jotain hermostuksissaan.
        Ai minkä takia nainen on tuo feikkaaja..No on niin pehmeetä ja siloiteltua tekstiä, ettei karu jätkä tollasta pehmolällyä kirjuuta. Hah!

Mä en vaa ois uskonu,et kukaan sua alkaa feikata...Sä oot sen verran tuttu monella palstalla..:)
        Voi hitto..Mä inhoon tollasia nikin pöllääjiä!! :/

Kiva,et ihan oikee Jermu palas..Onhan sua jo kaivattukki..;)

Muutes.On se aika törkeetä,et kehtaa sit vielä tunnustaa pöllineensä toisen nikin??? :O

• Jermuxi tms.
        mii-su kirjoitti:

Mä en vaa ois uskonu,et kukaan sua alkaa feikata...Sä oot sen verran tuttu monella palstalla..:)
        Voi hitto..Mä inhoon tollasia nikin pöllääjiä!! :/

Kiva,et ihan oikee Jermu palas..Onhan sua jo kaivattukki..;)

Muutes.On se aika törkeetä,et kehtaa sit vielä tunnustaa pöllineensä toisen nikin??? :O

Feikki se palstalla aikansa leikki ja hyppi,
        jermuna esittäytyi ja porukoita nyppi.
        Saapui paikalle jermu suuri,
        alkoi feikillä kova kuuri.
        Nyt itkee tillittää pellenraato feikki,
        loppui häneltä äkkiä feikkaamisen leikki.

Ja perään aito Kjäh!

• laiska on
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Katellaan, pärjääkö se sanailussa. Olisi hauskaa taas vähän kisailla.

Jos et ole huomannut, niin on ottanut muutaman uuden rekatun nikinkin vaihteeksi ja käy muistaakseni avioeropalstalla esiintymässä vastaeronneena naisena väärin tiedoin itsestään. Aloittaa ensin nikittömänä keskustelun ja sitten kun vastauksia ei satele niin vastaa sillä nikillään. Outoa on käytös, ei sellaista jaksa enää normaali ihminen seurata,psykopaattia.

Yksi ihminen onnistui ajamaan monia ihmisiä perustamaan oman palstan muualle jossa vihdoin voi jutustella normaalisti asioista.

Pian on jermu jäähyvästen aika sä jäät tänne riehumaan täti moninikin seuraksi joka seksuaalisena vähemmistönä vainoaa naisia siltikin vaikka nämä eivät olisi kiinnostuneet hänen omituisista harrastuksistaan.

• Jermuxi tms.
        laiska on kirjoitti:

Jos et ole huomannut, niin on ottanut muutaman uuden rekatun nikinkin vaihteeksi ja käy muistaakseni avioeropalstalla esiintymässä vastaeronneena naisena väärin tiedoin itsestään. Aloittaa ensin nikittömänä keskustelun ja sitten kun vastauksia ei satele niin vastaa sillä nikillään. Outoa on käytös, ei sellaista jaksa enää normaali ihminen seurata,psykopaattia.

Yksi ihminen onnistui ajamaan monia ihmisiä perustamaan oman palstan muualle jossa vihdoin voi jutustella normaalisti asioista.

Pian on jermu jäähyvästen aika sä jäät tänne riehumaan täti moninikin seuraksi joka seksuaalisena vähemmistönä vainoaa naisia siltikin vaikka nämä eivät olisi kiinnostuneet hänen omituisista harrastuksistaan.

Kesäloman meikäläinenkin viettää ja silloin ei ole netti auki, mutta muuna aikana olisi hauska pikkuisen "riehua" eli tappeluksia täällä palstalla vaikka tuollaisen multinilkin kanssa..siis multinikin kanssa. Kjäh!

Feikki se palstalla aikansa leikki ja hyppi,
        jermuna esittäytyi ja porukoita nyppi.
        Saapui paikalle jermu suuri,
        alkoi feikillä kova kuuri.
        Nyt itkee tillittää pellenraato feikki,
        loppui häneltä äkkiä feikkaamisen leikki.

Ja perään aito Kjäh!

Sait feikistä hienon lorun aikaseks...:DD

Se ostaa vaikka mitä mopokamaa, mutta sen jälkeen ne huomaakin koko tyypin feikiksi, niin ne kyykyttää sitä ihan niinkuin meikäläinenkin aina kyykyttää sen täällä palstalla. Siihen perään aito Kjäh!
        Kuis muuten kulkee Marijettix?

tässä mennään nyt pää kolmantena jalkana. Loppuselvitystä tehdään entiseen elämään. Lomakin loppuu ihan just, kesken kaiken. Pari päivää vielä. Sitten on mun kesäloma pidetty.

Jokos sielläpäin eurooppaa on kesä?

Yks juttu vielä Jermuxi, vieläkö edelleen karsastat flirttiä ;)?

• ei niitä tosi

ystäviä moottoripyöräilijöissäkään ole. mottoripyörä on aikuisen lelu. vapauden tunnetta hakee. rajat löytyy siitäkin.

• väärin?

aika ilkeä ihminen olet.
        Kyllä uusia ystäviä saa jokainen joka uskaltautuu kokoontumisajoon.
        Siellä ihmiset mielellään juttelee tuntemattomien kans ja miljoonia ystävyyssuhteita sovitaan kesän mittaan.
        Huomaa ettet ole ollut lajin kans tekemisissä ollenkaan.

• prätkä on....

Siis minkä ikäinen ? Kyllä totuus on, että liikuit pyörällä missä tahansa, niin kavereita tulee ihan kaikista ikäryhmistä. Meikällä ikää 52 ja pyörä ollyt kesäisin jo 30 vuotta. Voin kai siis jotain sanoa tietäväni harrastuksesta.Joka kesä tulee uusia tuttavuuksia sekä suomesta, että ulkomailta. Ajoitpa missä päin tahansa, niin oot aina tervetullut muiden pyörällä liikkuvien seuraan.

• TIIKERI62

ostaa oma jos saa lainata kaverilta. #MURR#
      tarvitsetko lisää kavereita?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3847
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2596
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      2025
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1751
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1556
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1521
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1331
    8. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      85
      1302
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      500
      1300
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    Aihe