Paljonko maksaa verenpainelääkitys?
Kuinka kallista
2
1025
Vastaukset
- ja saahan
sitä sitten erityiskorvattavuudenkin, kunhan ensin its on maksanut jonkin aikaa lääkityksen (yleensä RR-taudin lääkitys tulee todella edulliseksi).
Kun RR-tauti on todettu, niin sitten vain lääkäriltä B-lausunto KELA:n erityiskorvattavuutta varten, RR-taudin lääkehoito kuuluu AE-luokkaan.
Lääkeet hintoineen ja laskureineen täältä; http://www.yliopistonapteekki.fi
Onko sinulla lääkkeen nimi tiedossa vai kysytkö ihan yleisesti? - Kysyjä itse
Ei ole vielä lääkitystä, mutta tiedän, että olisi pitänyt hankkia lääkitys jo jonkin aikaa sitten. Sitten luin että lääkitys olisi ilmaista, mutta en uskonut lukemaani. Olen välttänyt lääkityksen aloittamista vielä osittain rahan takia ja osittain siksi, että olen uskonut vielä selviäväni muilla keinoin ja epäillyt saanko juuri itselleni oikean lääkityksen. Ongelmanani on ollut korkea yläpaine.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491