Millainen hotelli on kyseessä noin lapsiperhettä ajatellen? Millainen on Santa Marian sää vuodenvaihteessa? Saako siellä tarvittaessa lääkärinapua, jos tarvitsee apua? Soveltuuko paikka liikuntarajoitteiselle?
Blue Star Belorizonte
1
1771
Vastaukset
- griola
on aina lämmin. Säätietoutta on netissä paljon tarjolla, saat hyvät säätilastot mm. Forecanilta. Selaa vähän nettiä. Vuodenvaihteessa on lämmintä, mutta myös tuulista. Keväällä ja kesällä tosi miellyttävä sää.
Hotelli Belorizontesta en osaa sanoa, mutta siitäkin saat tarvitsemasi tiedot ja kuvat netistä ja esteettömyydestä voit tiedustella matkanjärjestäjältäsi.
Mutta Santa Marian esteettömyydestä, siis sopivuudesta liikuntaesteiselle, osaan jotakin sanoa. Pääsääntöisesti koko kylä ja uudetkin hotellialueet ovat hyvin tasaista maastoa, portaita ei juuri ole, ei myöskään nousuja ja laskuja. Infran rakentaminen on meneillään, vanhoja katuja korjaillaan ja parannellaan ja uudet ovat rakennettu aika modernisti. Ei liikuntaesteitä. Korkeitaan jossakin pitää kiertää keskeneräisiä katutöitä.
Kaupat ovat katutasossa, samoin baarit. Useissa ruokaravintoloissa on sekä ala- että yläkerta.
Ja vielä kerran: täältä netistä saa valtavasti tietoa. Olen itse "säätilakoukussa", pakkomielle käydä vieläkin päivittäin katsomassa Salin säätila, nyt siellä on tasaisesti 25 ja yöllä 22 astetta. Ja sade on ihme!
Kap Verde on köyhyydestä huolimatta moderni yhteiskunta, lääkäripalveluja on varmasti tarjolla, esim. Posto sanitario de Santa Maria.
Ei muuta kuin matkaan hyvällä mielellä ja riittävillä tiedoilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041851
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151611- 1441599
- 1031559
- 841516
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2831269- 1191269
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241110- 691081
- 381042