rippiristin hinnasta kysymys

mirja-maaria

minkä hintaisen rippiristin olette hankkineet kummilapsellenne? onko sadan euron liian kallis? (sis. ketju ja riipus)

vastauksia odotellen
mirja-maaria

8

2717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen ostanut

kaikille kummilapsellilleni - sekä muillekin suvun nuoreille Kalevala Korun risti - tytöille ja pojille on omat mallit ja ovat olleet erittäin tykättyjä. Siskoni nuorin poika pyysi samanlaista ristiä kun veljensä oli saanut, oli kuulemma niin hyvännäköinen (nimenomaan pronssinen) ja kummityttö sekä pari sukulaistyttöa ovat sitten innostuneet keräämään KK-koruja. Olen itsekin " "KK-fani" joten valinta on ollut helppo. Nyt on vuorossa kummitytön 18-v-lahja, KK-koru tulee sekin olemaan.

• kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

... tulla hinnalla ei vielä saa kummoistakaan ketjua koruinee, se ketjuhan siinä yleensä enempi maksaa

• hjkiuyy

Minun tyttäreni valitsi itse 2 ristiä ja ketjut. Ei huolinut kalevalaa eikä kultaa. Peräti hinnat 19e ja 18 e, eikait se hinnasta ole kiinni vaan siitä mistä rippilapsi pitää, riittää rahaa sitten muuhunkin kun vain ristiin....

• 9xkummi

Mulla ei tulisi mieleenkään laitaa 100 e rippilahjaan.
      Oma tyttö halusi suht pienen ristin ja se makso n.20e toki ketju oli jo entuudestaan.

• kummi x 3

Viime kesänä ostin kultaisen aika pienen ja simppelin ristin. Oli siis pieni muttei kovin ohut. Siihen ostin kunnon ketjun, ettei heti katkea. Hintaa tais tulla noin 130e. Oli paljon, mutta en halunnut rippilahjassa kitsastella.

• kultaiselta

Etenkin tuon ikäiset pojat ovat sen verran toheloita, joten panosta ketjuun ja sen paksuuteen - ettei ketju heti katkea ja risti joudu hukkuuseen!

• kkkummiii

Kävin kummilapseni kanssa kiertelemässä korukauppoja ja sitten se sopiva löytyi ja hinnaksi tuli 96 euroa.

• joku tyyppi

Itse ostin muutama vuosi sitten alesta ristin ketjun (kultaisia), hintaa oli yhteensä n. 50 - 60 €. Oli aika yksinkertaiset, mutta saaja tykkäsi ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      105
      3322
    2. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2003
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      35
      2002
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1951
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1763
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      287
      1443
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1361
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1220
    Aihe