minkä hintaisen rippiristin olette hankkineet kummilapsellenne? onko sadan euron liian kallis? (sis. ketju ja riipus)
vastauksia odotellen
mirja-maaria
rippiristin hinnasta kysymys
8
2717
Vastaukset
- olen ostanut
kaikille kummilapsellilleni - sekä muillekin suvun nuoreille Kalevala Korun risti - tytöille ja pojille on omat mallit ja ovat olleet erittäin tykättyjä. Siskoni nuorin poika pyysi samanlaista ristiä kun veljensä oli saanut, oli kuulemma niin hyvännäköinen (nimenomaan pronssinen) ja kummityttö sekä pari sukulaistyttöa ovat sitten innostuneet keräämään KK-koruja. Olen itsekin " "KK-fani" joten valinta on ollut helppo. Nyt on vuorossa kummitytön 18-v-lahja, KK-koru tulee sekin olemaan.
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
... tulla hinnalla ei vielä saa kummoistakaan ketjua koruinee, se ketjuhan siinä yleensä enempi maksaa
- hjkiuyy
Minun tyttäreni valitsi itse 2 ristiä ja ketjut. Ei huolinut kalevalaa eikä kultaa. Peräti hinnat 19e ja 18 e, eikait se hinnasta ole kiinni vaan siitä mistä rippilapsi pitää, riittää rahaa sitten muuhunkin kun vain ristiin....
- 9xkummi
Mulla ei tulisi mieleenkään laitaa 100 e rippilahjaan.
Oma tyttö halusi suht pienen ristin ja se makso n.20e toki ketju oli jo entuudestaan. - kummi x 3
Viime kesänä ostin kultaisen aika pienen ja simppelin ristin. Oli siis pieni muttei kovin ohut. Siihen ostin kunnon ketjun, ettei heti katkea. Hintaa tais tulla noin 130e. Oli paljon, mutta en halunnut rippilahjassa kitsastella.
- kultaiselta
Etenkin tuon ikäiset pojat ovat sen verran toheloita, joten panosta ketjuun ja sen paksuuteen - ettei ketju heti katkea ja risti joudu hukkuuseen!
- kkkummiii
Kävin kummilapseni kanssa kiertelemässä korukauppoja ja sitten se sopiva löytyi ja hinnaksi tuli 96 euroa.
- joku tyyppi
Itse ostin muutama vuosi sitten alesta ristin ketjun (kultaisia), hintaa oli yhteensä n. 50 - 60 €. Oli aika yksinkertaiset, mutta saaja tykkäsi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220