Elikkäs tänne vaan postia niistä "ketjureaktiopalikoista". Olen huomannut että dominojen kysyntä on kasvanut.
Esim. jotain linkkejä tai kauppoja mistä voisi saada?
En khyllä tarkoita
niitä 3v "minidominoja",vaan about tuhansia sisältäviä.
Suomessa näitä nyt ei kamalan paljon missään myydä, ainakaan en ole huomannut.
P.S Toivon ettei vastaava aihetta löydy.
Dominot
2
471
Vastaukset
- hannu
Vähän aihetta sivuten; suomalainen Bolaris Domino on pulmapallo, jossa rakenteessa mukanaolevat (irtoamattomat) dominopalat pitää saada järjestykseen niin, että pisteluvut täsmäävät aina seuraavaan. Nappuloita liikutetaan yksi kerrallaan, aivan kuten sellaisessa kaksiulotteisessa (4x4) liukupalapelissä, mutta mekanismi on käärittynä pallon ympärille. Helppoa mutta vaikeaa. Hankala tässä selittää, sivulta www.bolaris.fi löytyy lisätietoa. Palloja on neljä erilaista (jokaiselle jotakin), jotka siis valmistetaan Suomessa(!), ja patentoitu keksintö.
- hoppopper
Dominopalikoita voi valmistaa ihan hyvin myös itse. Itselläni on 1078 dominopalikkaa ja kaikki olen tehnyt itse puusta. Eikä niiden valmistaminenkaan ole edes vaikeaakaan. Sitä paitsi itsevalmistaminen on PALJON HALVEMPAA kuin ostaminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076